KSIECIUNIO...

1. Data: 2008-02-16 06:56:04

Temat: KSIECIUNIO...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

16 lutego 2008 07:53

Pięć minut temu urodził się Connor Mikulski hr.Sas, mój pierwszy wnuk!

2. Data: 2008-02-16 08:25:40

Temat: Re: KSIECIUNIO...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> 16 lutego 2008 07:53
>
> Pięć minut temu urodził się Connor Mikulski hr.Sas, mój pierwszy wnuk!

> a ty co ? w internecie? lec po nalewke! i to juz!

Toasty spełniono nalewką na pigwowcu - rewelacja - malakser Zelmera Fenomen
880.5 i czysty spirt oraz cukier zrobiły od jesieni cuda.

3. Data: 2008-02-17 14:57:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> 16 lutego 2008 07:53
>
> Pięć minut temu urodził się Connor Mikulski hr.Sas, mój pierwszy wnuk!

Już w domu, regularne kupki i krzyki... Pełnia energii! :-P)))

Męski jest, bardzo!

4. Data: 2008-02-17 14:59:30

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Feb 2008 15:57:38 +0100, Panslavista napisał(a):

> Już w domu, regularne kupki i krzyki... Pełnia energii! :-P)))
>
> Męski jest, bardzo!

Regularne kupki i krzyki to objaw? - no, to świetnie rokuje na przyszłość
;-P

5. Data: 2008-02-17 15:25:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Regularne kupki i krzyki to objaw? - no, to świetnie rokuje na przyszłość
> ;-P

Objaw zdrowia, dobre reakcje na niewygody, a krzyki rozwijaja\ą płuca.
Męskość ma jako Polak i Słowianin kompletną. :-P))

6. Data: 2008-02-17 15:39:41

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Feb 2008 16:25:09 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Objaw zdrowia, dobre reakcje na niewygody, a krzyki rozwijaja\ą płuca.
> Męskość ma jako Polak i Słowianin kompletną. :-P))

:-)

Maryja
Kontrolowany sen
No cóż. Chyba będę musiał...
Wyjątkowa oferta dla wyjątkowych ludzi!
Człowiek mimo wszystko. - optymistyczne w sumie...