KTO ZNA TOTO?

1. Data: 2010-12-02 09:15:29

Temat: KTO ZNA TOTO?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszących jako oxana?

2. Data: 2010-12-02 09:17:13

Temat: Re: KTO ZNA TOTO?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
news:4cf763b2$0$21004$65785112@news.neostrada.pl...
> Piszących jako oxana?
.

S. znam(?) od około 6 lat, więc nie kilkanaście...

3. Data: 2010-12-02 09:20:07

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> S. znam(?) od około 6 lat, więc nie kilkanaście...

No i krzywda? Komu? Moze S. się policytuje ze mną?

4. Data: 2010-12-12 16:21:19

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie znasz mnie Krzysztofie to dobrze, bo dawno znudziło mi się jak od kilkunastu
lat niszczysz mi życie. Straciłeś te lata na fikcje, oszustwo i zło.
Zawsze będę żałować że cokolwiek do ciebie napisałam bo jedyny efekt to
prześladowania i nieustająca zemsta, ale wciąż się łudzę że do uwikłanych w twoje
gry cokolwiek dotrze.
Nie jestem twą własnością, nie masz prawa do ani sekundy mego życia. Nie rozumiem
jak taka kanalia może znajdowac poparcie, jak znajdował je Hitler i inni podobni
jemu.
Jak nie psychiatra to może egzorcysta ci pomoże, ostatecznie nadzieja w
grabarzu...

5. Data: 2010-12-12 17:58:06

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"oxana" <o...@o...eu> wrote in message
> [...]
> podobni
> jemu.
> Jak nie psychiatra to może egzorcysta ci pomoże, ostatecznie nadzieja w

Nie jestem Krzysztofem - ten podobno wywiał z moim dzieckiem do Usiech.
Syla ta mniejsza jest tu, w fotkach, za ramą obrazu:
http://www.smigielska.dll.pl/foto/sandlicz2003/foto_
1.html
Czy to ty?

6. Data: 2010-12-12 18:09:41

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to ty?

to nastepna menda z twej kolekcji?

7. Data: 2010-12-12 18:25:34

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"oxana" <o...@o...eu> wrote in message

> to nastepna menda z twej kolekcji?

Jedyna kobieta. Z mendami się nie zadawałem.

8. Data: 2010-12-19 11:29:54

Od: o...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> "oxana" <o...@o...eu> wrote in message

> Jedyna kobieta. Z mendami si&#234; nie zadawa&#179;em.

No, biorąc pod uwagę ze przeleciałeś jakąś połowę dziwek tego świata i jest to
jedyna dziedzina na jakiej się znasz to musi być wypasiony okaz :) Jakie to
ważne co lub kogo się bierze do rąk każdego dnia... Ręce można umyć, mózgu nie.
Ty masz Krzysztofie mózg przeżarty niczym Lenin syfilisem i niczym innym nie
jesteś w stanie się podzielić. Całe życie obrabiałeś i wybierałeś dziwki i to
twoja sprawa, ale gdy brakło mocy szukasz innych którzy pełnili by role "mieczy"
i co gorsza znajdujesz. Jakie monstra i wraki z nich zostaną niech se obejrzą na
twoim przykładzie...
Jak ważna jest stała obecność dobrego ojca w domu... By potem dziecko
niezależnie od wieku nie ulegało wpływom różnych popaprańców i obłudników
wykorzystujących swą władzę i pokładane w nich zaufanie. Wtedy nawet 10
przykazań idzie do kosza :(( Tobie ktoś zaszczepił wiarę w moc pieniądza,
władzy, pogardę dla ludzi i manię wielkości. Nie sądzę by cie coś zmieniło, ale
inni mogą się uwolnić od twego wpływu i wrócić do normalnego życia...

9. Data: 2010-12-19 11:46:01

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<o...@o...eu> wrote in message

Znowu mylisz mnie z jakimś Krzysztofem a reszta może pasuje do tego
krzysztofa ale nie do mnie.
Jestem cierpliwy, ale nie zawsze.
Więc przestań mnie oczerniać bo ja jestem znanym z imienia, nazwiska,
miejsca zamiaeszkania Polakiem.

10. Data: 2010-12-19 13:52:50

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> <o...@o...eu> wrote in message
>
> Znowu mylisz mnie z jakim&#182; Krzysztofem a reszta mo&#191;e pasuje do tego
> krzysztofa ale nie do mnie.
> Jestem cierpliwy, ale nie zawsze.
> Wi&#234;c przesta&#241; mnie oczernia&#230; bo ja jestem znanym z imienia,
nazwiska,
> miejsca zamiaeszkania Polakiem.

Nie życzę sobie bys do swoich zabaw wykorzystywał mnie i moje otoczenie. Za to co
zrobiłeś dawno powinieneś gnić w więzieniu lub w domu bez klamek krzysztofie.
Gdyby istniała sprawiedliwość juz kilkakrotnie bylbyś martwy.

He..He..
Kto to?
klasyfikacja (numerek)
PIS pierdolony, pierdolona Zalewska
Julian Assange - wróg publiczny czy bohater publiczny?