KUCHNIA ORIETALNA

1. Data: 2004-05-17 07:42:12

Temat: KUCHNIA ORIETALNA
Od: "gs" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem poraz pierwszy na Waszej grupie dyskusyjne, mam ptanie
zwiazane z kuchnia Azjatycka. Chcialbym sie dowiedziec jak przyzadzic zupe
Krabowa oraz kurczaka po Wietnamsku na goracym pulmisku, chodzi mi o potrawy
dostepne w popularnych "restalracjach Chinskich".
Pozdfrawiam serdecznie GS25:))))

1. Data: 2004-05-17 08:03:57

Temat: Re: KUCHNIA ORIETALNA
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

gs wrote:

> Chcialbym sie dowiedziec jak przyzadzic zupe
> Krabowa oraz kurczaka po Wietnamsku na goracym pulmisku, chodzi mi o potrawy
> dostepne w popularnych "restalracjach Chinskich".

sadzac po menu masz na mysli budy, a nie restauracje :)
jesli zas chcesz sprobowac cos samemu zrobic polecam strone:
http://www.kuchniachinska.pl/main/przepisy.htm

wiku

1. Data: 2004-05-17 08:56:38

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisal w wiadomosci

> sadzac po menu masz na mysli budy, a nie restauracje :)

Przeciez napisal w cudzyslowie. :) Poza tym, w niektórych "budach" mozna
trafic na calkiem dobre rzeczy.
Pozdrawiam, A.

1. Data: 2004-05-17 09:05:24

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:

> Przeciez napisal w cudzyslowie. :) Poza tym, w niektórych "budach" mozna
> trafic na calkiem dobre rzeczy.

wiesz, czasami mnie tez nachodzi ochota i cos w takich budach zjadam
ale imho wszystko smakuje podobnie i z prawdziwa kuchnia orientalna
niewiele ma wspolnego

wiku

1. Data: 2004-05-17 16:57:11

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

> wiesz, czasami mnie tez nachodzi ochota i cos w takich budach zjadam
> ale imho wszystko smakuje podobnie i z prawdziwa kuchnia orientalna
> niewiele ma wspolnego

Nie da się zaprzeczyć :)

1. Data: 2004-05-18 16:31:33

Od: "AndrzejM" <a...@w...pl.spamm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie da się zaprzeczyć :)

Eeee, bez przesady. Wystarczy jeden posiłek w stołówce akademickiej w hanoi
i jeszcze do wietnamskich budek w Warszawce zatęskinicie :))

AndrzejM

1. Data: 2004-05-19 05:45:04

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c8de2c$2nrm$1@mamut.aster.pl> AndrzejM wrote:

> Eeee, bez przesady. Wystarczy jeden posiłek w stołówce akademickiej w
> hanoi i jeszcze do wietnamskich budek w Warszawce zatęskinicie :))

To opinia z własnego doświadczenia? Napis coś więcej! Także ewentualnie
o tym, co jadałeś poza stołówką.

Władysław

Jak długo przechowywać?
pieczywo maslane