KURZAJKA

21. Data: 2005-07-04 21:08:14

Temat: Re: KURZAJKA
Od: "novyy" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał

> Trzeba tylko tą wodę potem wypić. Działa wyśmienicie. :)

piłeś????

22. Data: 2005-07-05 07:23:53

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ależ dziwne rzeczy wymyślacie. Ja proponuje zabieg, ale miesiąc
wcześniej jakąś serię immunostymulującą np. Groprinosin.

23. Data: 2005-07-05 15:21:27

Od: "joan" <o...@l...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam kurzajki na 1 stopie juz 10 lat. wyprobowalam juz wszystko. na
> nieszczescie one sa tam, gdzie jest gruba skora - pieta:(((((((

Mialam przez wiele lat kurzajki na stopie, z 3 na piecie i z 2 na podbiciu
pod palcami. Plus bodaj jedna na drugiej piecie. Duze i bolace, czulam przy
kazdym kroku. W koncu poszlam do pani dermatolog ktora wpadla na genialny
pomysl aby je azotem potraktowac. Nie powiedziala, ze potem przez miesiac
nie bede mogla chodzic..:> I to doslownie, lezalam w domu a miedzy lozkiem a
kuchnia poruszalam sie na jednej nodze.. Bable sie porobily, ale kurzajki
nie zniknely.

Potem ktos polecil mi Verrumal - mala buteleczka wygladajaca jak lakier do
paznokci. Smarowanie 2x dziennie co najmniej, ja to dodatkowo oczyszczalam z
kawalkow skory ktora odchodzila, zeby jak najglebiej i najszybciej dzialac.
Samo w sobie nie bolesne, chyba ze przegryzie sie do glebszych pokladow
skory. Nie pamietam ile tygodni to stosowalam (niszczy kolejne warstwy
naskorka, tak dlugo trzeba az sie przegryzie przez wszystko i nowa zdrowa
skora wyrosnie). Bylam dosc mocno zdeterminowana a w tym trzeba byc upartym
i konsekwentnym. Wyleczylam wszystko. Do dzis nie mam nawrotow, a to bylo
juz pare lat temu. Polecam, mysle ze po 10 latach masz dosc motywacji zeby
sie tego pozbyc. Dopiero wtedy sie docenia jak to fajnie moc stanac na
obojetnie jakim podlozu i nie czuc bolu w piecie.. albo lezec na plazy i nie
wstydzic sie swoich stop..

pozdrowienia
joan

24. Data: 2005-07-05 17:04:36

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joan" <o...@l...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kuchnia poruszalam sie na jednej nodze.. Bable sie porobily, ale kurzajki

to wyobraz sobie, ze jak tak 6 razy:(

> [...]
> paznokci. Smarowanie 2x dziennie co najmniej, ja to dodatkowo oczyszczalam
> kawalkow skory ktora odchodzila, zeby jak najglebiej i najszybciej

robilam tak samo, do wykonczenia buteleczki, potem duofilm, brodacid i
wszystko, co bylo w aptece - i nic:(

25. Data: 2005-07-05 17:05:05

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> ależ dziwne rzeczy wymyślacie. Ja proponuje zabieg, ale miesiąc
> wcześniej jakąś serię immunostymulującą np. Groprinosin.

jadlam, polecono mi w necie. i nic:(

26. Data: 2005-07-05 17:05:52

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psb" <p...@u...to> napisał w wiadomości

> Prywatna klinika, wizyta u hirurga, od razu zabieg może ca 10-15 min ze
> znieczuleniem 350zł. Koszt uzależniony od czasu trwania zabiegu 350-500
> zł. Mi usunęli chyba ze 6 szt w tym 2 dość duże.

a co potem miales - rana czy babel? rozumiem, ze jakis czas potem bolalo i
nie mogles dotykac tego?

27. Data: 2005-07-05 17:06:49

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> ...od zawsze skuteczny byl skalpel

co ty nie powiesz - leczenie zaczelam od lyzeczkowania. caly gabinet we
krwi, ja potem nie moglam chodzic. ja strup odpadl, wszystkie kurzajki co do
1 odrosly.

28. Data: 2005-07-05 17:25:39

Od: psb <p...@u...to> szukaj wiadomości tego autora

taora napisał(a):

> a co potem miales - rana czy babel? rozumiem, ze jakis czas potem bolalo i
> nie mogles dotykac tego?

Po zabiegu były tylko wypalone, lekko krwawiące kratery. Chirurg
ponalepiał plasterki i kazał iść do domu :) Pytałem go kiedy minie
znieczulenie, aby się przygotować, a tu nic! Nawet chodziło się dużo
lepiej, ponieważ brak już było wypukłości.
Przez ok. 10 dni smarowałem dziurki rivanolem w żelu i nalepiałem
plasterki (2xdziennie) W międzyczasie porobiły się strupki i po paru
dniach poodpadały. Ranki były wrażliwe na dotyk może przez 2-3 dni,
później to już tylko rytuał z plasterkami.
Cały zabieg wspominam bardzo miło. Innego zdania jest mój portwel ;)

ps

29. Data: 2005-07-05 18:29:05

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.07.2005, o godzinie 23.08.14, na pl.sci.medycyna, novyy napisał(a):

> piłeś????

Oczywiście. Z własnego doświadczenie piszę. ;)
A na poważnie, to srebrem je załatwiłem. Znaczy Lapisem.

*Habeck*
- Schutzbach

30. Data: 2005-07-05 18:57:49

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
we
> krwi, ja potem nie moglam chodzic. ja strup odpadl, wszystkie kurzajki

za plytko wyciete

pozdro
ape

Dieta bogatoresztkowa
okulary przeciwsloneczne do jazdy samochodem.
problem z żołądkiem i torbielem na janiku
[spam] Prosba o badanie
Sprzedam czerwona Alfe Romeo 146