Re: Kabina prysznicowa w promocji Praktiker lub OBI

From: "Mała" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Kabina prysznicowa w promocji Praktiker lub OBI
Date: 21 Aug 2004 12:07:48 +0200

Ja kupiłam w Castoramie. Kosztowała coś ok. 670 pln razem z brodzikiem, tyle
że ja wiedziałam co biorę. To była akurat kabina Sanplastu, półokrągła z
drzwiami ze szkła hartowanego przezroczystego (tzw. wzór W0), brodzik akrylowy
ze stelażem, obudowany. Dało się ją zamontować bez problemów, ma regulowane
profile (to się chyba tak nazywa) przyściennie (to ważne jak ściana nie trzyma
pionu). Aha, drzwi jeżdżą na kółkach z łożyskami.
Ta moja ma symbol KP6/ZDPlus-S. Sprawdź jaka jest tamta i poszukaj coś o niej
w necie. Stawiam, że to też Sanplast...
No i szczerze odradzam kabiny z drzwiami z polistyrenu. Ładne są niektóre
owszem, ale tragiczne w utrzymaniu. Kabina po roku wygląda na strasznie zużytą.