Kac - co z tym począć

1. Data: 2002-06-14 13:41:28

Temat: Kac - co z tym począć
Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heja!
Tak się złożyło, że to, co w temacie trzyma mnie jeszcze.
Co z tym zrobić.
Kace generalnie pochodzi od papierosów, dopiero w dalszej częsci od piwa.
[nie paliłem papierosów już dwa miesiące, a wczoraj chyba mi z paczka
poszła...]
Głupi żem, że aż strach.
Pomożecie???

pozdr,
grzesio
ps. kaca mam dzisiaj ogromnego.....

1. Data: 2002-06-14 13:44:37

Temat: Re: Kac - co z tym począ
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Extra Virgine <e...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:aecrq7$2c2$...@n...gazeta.pl...
> [...]
> Kace generalnie pochodzi od papierosów, dopiero w dalszej częsci od piwa.
> [nie paliłem papierosów już dwa miesiące, a wczoraj chyba mi z paczka

albo rzeczywiście biednieńkij i głupieńkij Ty albo znów nas podpuszczasz,
żeby coś zdobić na stronę pożytecznego :)
wersje na kaca są rózne, np. picie wielkiej ilośc wody mineralnej
niegazowanej, innym pomaga czarna mocna herbata bez cukru, po której pędzą
porozmawiać z wielkim uchem, inni wolą duże ilości zwykłej mocno słodzonej
herbaty, jeszcze inni się poją rosołem (jakoś sobie nie mogę wyobrazić, zeby
to pomogło, br), a część ludziów pija jakieś kefiry, znaczy coś, co
naturalne bakterie ma. Słyszałam też o kawie z solą i cytryną czy z samą
cytryną, ale na samą myśl słabo mi się robi.
A może klinek tego kaca.

a najlepiej to sobie kup alka zelcer i już.

to pa
zdychaj sobie bidulku w spokoju, hihi :))

wkenek

1. Data: 2002-06-14 13:48:29

Temat: Re: Kac - co z tym począć
Od: Bunia <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej:)

Dzisiaj nie palic, alka zeltzer, goraca ostra zupa na obiad i duzo
wody mineralnej z cytryna. Wyprawa na spacer do lasu bardzo
wskazana............

Pozdrawiam

Bunia

1. Data: 2002-06-14 13:56:08

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie pije, ale moj facet ma pewien wyprobowany sposob na kaca, u niego w
100% dziala.
Przed snem wypija okolo 1 litra chlodnej, przegotowanej wody. Oczywiscie,
ciezko to przychodzi,
ale trzeba sie zmusic.
A rano glowka nawet nie zaboli :)

Pozdrawiam

Slonko

1. Data: 2002-06-14 14:01:13

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heja!
> Tak się złożyło, że to, co w temacie trzyma mnie jeszcze.
> [...]

Polecam rosolek z jajkiem, tzn. z surowym bialkiem dobrze rozbeltanym
w bardzo cieplym rosolku, aby bialko sie nie scielo. Dobry tez jest
sok z kapusty kiszonej lub woda po ogorkach. Kawe z cytryna, o ktorej
pisze Wkn, na kaca nie polecam jest bardzo dobra na szybkie
postawienie na rowne nogi osoby w stanie nieprzytomnosci przedkacowej
;-) Dobre tez jest pojscie na basen :-)

Bozenka z Wilna ;o)
Warszawa - Wilno
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/

1. Data: 2002-06-14 14:02:17

Temat: Re: Kac - co z tym pocz??
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Heja!
>Tak si? z?o?y?o, ?e to, co w temacie trzyma mnie jeszcze.
>Co z tym zrobi?.
>Kace generalnie pochodzi od papierosów, dopiero w dalszej cz?sci od piwa.
>[nie pali?em papierosów ju? dwa miesi?ce, a wczoraj chyba mi z paczka
>posz?a...]
>G?upi ?em, ?e a? strach.
>Pomo?ecie???
>
>pozdr,
>grzesio
>ps. kaca mam dzisiaj ogromnego.....

sprobuj przespac tego kaca, ale tylko jesli lozko przestanie sie
krecic w kolko

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-14 14:31:56

Od: "Tomasz Oleksa" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przed snem wypija okolo 1 litra chlodnej, przegotowanej wody. Oczywiscie,
> ciezko to przychodzi,
Jak dodamy jeszcze do tego jedna aspirynke to bedzie metoda idealna.
(oczywiscie jak nam sie na zolodek nie rzucilo)
pzdr

1. Data: 2002-06-14 16:42:25

Od: czarek <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kac bedzie mniejszy lub w ogole go nie bedzie jesli:

nie bedziesz mieszal slodkiego z wytrawnym
bedziesz unikal wina po ktorym jest najgorszy
wypijesz litr wody przed snem
nie bedziesz pil alkoholu

tyle profilaktyki

a teraz lekarstwa:
alkaseltzer
aspiryna
odpowiedz andrzeja
kefir
zsiadle mleko
goraca kapiel
sen
sok z ogorkow vel kapusty oczywiscie kiszonych
sliwki lub gruszki w occie
sledz marynowany
no i oczywiscie jesli pamietasz Mistrza i Malgorzte to spirytus pod ciepla
zakaske w tamtym wypadku byly to parowki w sosie pomidorowym
sauna i skok do zimnego basenu a jeszcze lepiej przerebla

nie bez znaczenia w leczeniu kaca jest jeszcze jeden element ale zmilcze go
liczac na Twa inteligencje, bo to grupa o jedzeniu nie zas czynnosciach
odwrotnych

Czarek

in article aecrq7$2c2$...@n...gazeta.pl, Extra Virgine at

1. Data: 2002-06-14 16:59:51

Od: czarek <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszce tytulem uzupelnienia. wyczytalem gdzies, ze kac lekki nie zas tzw.
zabojca moze byc pozyteczny. Naukowcy stwierdzili bowiem, ze na skutek
odplywu wody z mozgu skracaja sie polaczenia miedzyneuronowe co powoduje
przyspieszenie myslenia i kojarzenia. U wiekszosci ludzi objawia sie to tzw.
gadala czyli slowotokiem jednak Ci wielcy tworcy, ktorzy byli znani ze swych
alkoholowych sklonnosci najwieksze dziela tworzyli nie po pijaku ale wlasnie
na kacu
Czarek
P.S. Moze wiec sprobujesz ugotowac jakies nowe danie w tym stanie

Dodam jeszcze, ze wczoraj udalo mi sie stworzyc nowa zupe,choc nie na kacu.
Tzn. moze ja ktos juz stworzyl przede mna ja jednak nic takiego do tej pory
nie jadlem a bardzo mi smakowalo. A mianowicie jak wspomnialem bylem w
Bulgarii skad przywiozlem slynna bulgarska lutenice (Kiedys w Polsce byla do
dostania w sklepie z Bulgarskimi winami na rogu Marszalkowskiej i
Jerozolimskich teraz zniknela). W domu byl gotowy bulion i dodalem do niego
resztke pikantnej Lutenicy, wcisnalem troche czosnku, przyprawilem czabrem.
Zjadlem z ryzem i bardzo mi smakowala. Moze cos takiego da sie tez zrobic z
Ajvaru, choc to nie zupelnie to samo
Czarek

1. Data: 2002-06-14 17:18:19

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jun 2002 13:41:28 +0000 (UTC), "Extra Virgine"
<e...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

>Heja!
>Tak się złożyło, że to, co w temacie trzyma mnie jeszcze.
>Co z tym zrobić.
ciach
>grzesio
>ps. kaca mam dzisiaj ogromnego.....

Witkacy nazywal to glatwa..
Klina klinem...a po paru tygodniach takiej kuracji nie bedziesz sie
martwil bolem glowy tylko co zrobic z tymi butelkami... i po
klopocie...
;-))0

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.