Re: Kacze cycki

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kacze cycki
From: XL <i...@g...pl>
<X...@1...0.0.1>
<59f7d291$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<59f87368$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<otakru$tjc$1@node2.news.atman.pl>
<59f8d967$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
<otc87l$v5k$1@node1.news.atman.pl>
<59f9c32f$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<otcit7$n69$1@node2.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<59fa38af$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 02 Nov 2017 10:47:58 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:
> Jarosław Sokołowski

> Pewnie ten sam.
> https://niepokoje.wordpress.com/2013/01/

A tutaj przykładowe bzdury, którymi karmi się Polaków do dziś, czego efekty
obserwuję także w tej grupie, wielbiącej sowieckie kupy rozrzucone nie
tylko w Warszawie, lecz w całej Polsce:

http://sekretywarszawy.pl/trasa-w-z#comment-1854

Poniżej zamieszczam kopię mojego komentarza wpisanego przed minutą pod ww.
bzdurami. Ciekawe, czy się ukaże:

,,Bzdury, tragiczne, komunistyczne, propagandowe bzdury! Trasa W-Z od
początku, czyli od Powstania Warszawskiego, jest zaplanowanym i nakazanym
przez Sowietów szlakiem dla ewentualnego przejazdu i wjazdu do miasta
sowieckich czołgów - uniemożliwia budowe barykad, gdyby Polakom znowu
zachciało się wolności! Wiele takich tras powstało w Polsce, w największych
miastach. Stanowiły taktyczne zabezpieczenie dla ewentualnych działań
wojskowych. Tłumaczenie ich powstania względami ambicjonalnymi w stronę
wielkomiejskości, nowoczesności itp. bzdury zakrawają na kpiny z myślacych
Polaków i krwawej komunistycznej historii!!!
Warszawa przed wojną i komuną była jednym z najlepiej rozplanowanych miast
w Europie. Trasa W-Z, (i wyburzenie pod jej budowę całych kwartałów), Pałac
(sowieckiej) Kultury i Plac Defilad (a raczej lądowisko wojskowe) przed nim
oraz dziesiątki innych tego typu komunistycznych ,,sztandarowych inwestycji"
to gwałt na tym pięknym niegdyś mieście i na innych miastach Polski. Proszę
więc nie traktować Polaków jak idiotów, którzy nie rozumieją własnej
historii.
PS. A spróbujcie tylko nie zamieścić tego komentarza. W usenecie
zamieszczam jego treść i link do Waszego kłamliwego, piewczego dla komuny,
artykułu."

--
XL