Kacze cycki

21. Data: 2017-10-29 19:26:45

Temat: Re: Kacze cycki
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-29 o 19:13, FEniks pisze:

> A to według polskiej fonetyki należy czytać marlin jako merlin?

Zostaw już tego merlina - przecież widać, że brnie.

22. Data: 2017-10-29 20:14:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> Zostaw już tego merlina - przecież widać, że brnie.

Śmieszny jesteś. Obie formy są poprawne w języku polskim - forma ,,merlin"
jest zapisem bliskim wymowie angielskiej słowa ,,marlin", forma ,,marlin"
jest po prostu zapisem zgodnym z zapisem angielskim.
Ponadto jeśli ktoś czytał Hemingway'a, to nie będzie się spierał - w
tłumaczeniach ,,Stary człowiek i morze" pojawiają się obie te formy.

--
XL

23. Data: 2017-10-29 22:02:53

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-29 o 20:14, XL pisze:

> [...]
> Ponadto jeśli ktoś czytał Hemingway'a, to nie będzie się spierał - w
> tłumaczeniach ,,Stary człowiek i morze" pojawiają się obie te formy.

Aż po szyję.

24. Data: 2017-10-30 00:00:37

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesiaczek W...@v...pl ...

> Może oni nie muszą się snobować na hamerykanów i szanują własny język?

Z kontaktów z francuzami mozna wywnioskowac ze maja po prostu chroniczna
niechec do jezyka angielskiego.

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

25. Data: 2017-10-30 12:35:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2017 o 00:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Wiesiaczek W...@v...pl ...

> Z kontaktów z francuzami mozna wywnioskowac ze maja po prostu chroniczna
> niechec do jezyka angielskiego.

A nawet do każdego innego języka nie będącego francuskim.

Ewa

26. Data: 2017-10-30 17:33:15

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2017 o 12:35, FEniks pisze:

> A nawet do każdego innego języka nie będącego francuskim.
>
> Ewa

I prawidłowo!
Nie muszą nikomu dupy lizać, żeby się przypodobać.
Trochę godności nie zaszkodzi.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

27. Data: 2017-10-30 17:35:11

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 17:33 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

> I prawidłowo!
> Nie muszą nikomu dupy lizać, żeby się przypodobać.
> Trochę godności nie zaszkodzi.

Tu brakuje kogoś, kto napisałby:
"me też tak sądzi"

--
Trefniś

28. Data: 2017-10-30 18:50:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2017 o 17:33, Wiesiaczek pisze:

> I prawidłowo!
> Nie muszą nikomu dupy lizać, żeby się przypodobać.
> Trochę godności nie zaszkodzi.

Świetne wytłumaczenie dla lenistwa umysłowego - nie uczyć się języków
obcych w imię godności. Pewnie jeszcze narodowej.

Ewa
--
Po angielsku? To daj! Machinery to maszyny, export, import, a dalej...
to po angielsku.

29. Data: 2017-10-30 19:41:23

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-30 o 17:33, Wiesiaczek pisze:

> I prawidłowo!
> Nie muszą nikomu dupy lizać, żeby się przypodobać.
> Trochę godności nie zaszkodzi.

Dlatego ja częściej wymawiam nazwę sklepu jako auchan, a nie oszom.

--
animka

30. Data: 2017-10-30 19:45:44

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-30 o 18:50, FEniks pisze:

> Świetne wytłumaczenie dla lenistwa umysłowego - nie uczyć się języków
> obcych w imię godności. Pewnie jeszcze narodowej.
>
> Ewa
Pewnie ruskie mieli wiekszą godność, bo obowiązkowo mieli nauczanie jęz.
angielskiego, a nie polskiego. ;-)

--
animka

Dynia po raz enty
Efekt...?
Kanapka Elvisa.
NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?
Papier ryżowy się rozpuszcza. Jaka przyczyna?