Kacze cycki

71. Data: 2017-11-01 13:35:42

Temat: Re: [OT] Re: Kacze cycki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Taka bionda z TVN24, Marta Kuligowska czy jakoś tak.

Może wiedziała JEDNAK więcej, niż Wy:
http://wiedzoholik.pl/hipopotamy-okazaly-sie-miesoze
rcami/
Tak, wiem, boli ?

--
XL

72. Data: 2017-11-01 13:38:19

Temat: Re: Kacze cycki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Akurat PKiN to bardzo ładny budynek,

:-D

> zwłaszcza w porównaniu z nowymi
> biurowcami-koszmarkami obok. Nie wiem, dlaczego ludzie się go tak czepiają.

Bo mają poczucie piękna i przede wszystkim przyzwoitości.
Ale rozumiem, że pospolitemu ludkowi to i mauzoleum Lenina nie szkodziłoby
w Warszawie :->

--
XL

73. Data: 2017-11-01 13:42:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Ja też nie wiem. Tym bardziej, że to budynek wzorowany na przedwojennym
> projekcie Świątyni Opatrzności Bożej autorstwa Bohdana Pniewskiego.

?
Nie ma to jak ignorancja ludzka:
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Triumf-Pałas

--
XL

74. Data: 2017-11-01 13:43:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> :-D

> Bo mają poczucie piękna i przede wszystkim przyzwoitości.
> Ale rozumiem, że pospolitemu ludkowi to i mauzoleum Lenina nie szkodziłoby
> w Warszawie :->

Przecież stalinówkę-noblistkę na piedestale do dziś ustawiają.

--
XL

75. Data: 2017-11-01 13:46:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też nigdy nie potrafiłem zrozumieć radka Sikorskiego w tym jego
> spóźnionym zapale do burzenia Pałacu Kultury. I mnie "radzieckość"
> w otoczeniu długo dotykała i drażniła, ale drażnić przestała, gdy
> tylko przestała być radzieckością, a stała się śladem historii.

Widocznie za mało Ci bliskich wytłuczono za Stalina i komuny. Inaczej byś
dziś śpiewał.
--
XL

76. Data: 2017-11-01 13:50:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Masz coś z głową?
> Co na to Twój lekarz?

Też zna historię. Spytał, jak w ogóle można nie wiedzieć tych rzeczy.

--
XL

77. Data: 2017-11-01 14:00:13

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-01 o 13:42, XL pisze:

> ?
> Nie ma to jak ignorancja ludzka:
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Triumf-Pałas

no to kontra
http://sowa.website.pl/powazki/Pochowani/PniewskiBoh
dan005.jpg
https://www.wykop.pl/link/1203639/palac-kultury-plan
owano-zbudowac-w-warszawie-juz-w-1936/
pozdr
Stefan

78. Data: 2017-11-01 14:28:53

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2017 o 13:38, XL pisze:

> :-D

> Bo mają poczucie piękna i przede wszystkim przyzwoitości.

I ta przyzwoitość nie każe Ci przypadkiem oddać świadectwa ze szkoły
(zakładam, że choć jedna ukończyłaś?)?
Bo chyba uczyłaś się w tym niedobrym PRL-u?

> Ale rozumiem, że pospolitemu ludkowi to i mauzoleum Lenina nie szkodziłoby
> w Warszawie :->

Aleś Ty niepospolita!
Plujesz na "ruskich" jak 80% motłochu i wydaje Ci się, że jesteś jedyną
oświeconą? :)

A swoją drogą, to takie oszołomstwo jak Ty burzy pomniki rosyjskich
żołnierzy, robiąc wiochę na cały świat.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

79. Data: 2017-11-01 14:32:15

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2017 o 13:42, XL pisze:

> ?
> Nie ma to jak ignorancja ludzka:
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Triumf-Pałas

To co wkleiłaś, to budowla z 2005 roku.
Co to ma za związek z Pałacem Kultury w Warszawie?

80. Data: 2017-11-01 14:36:59

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2017 o 13:46, XL pisze:

> Widocznie za mało Ci bliskich wytłuczono za Stalina i komuny. Inaczej byś
> dziś śpiewał.

Mówimy o estetyce a nie o Twoich traumach.
Porozmawiaj z lekarzem. Medycyna ciągle robi postępy.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Dynia po raz enty
Efekt...?
Kanapka Elvisa.
NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?
Papier ryżowy się rozpuszcza. Jaka przyczyna?