Kuchenka mikrofalowa

1. Data: 2000-03-22 08:24:53

Temat: Kuchenka mikrofalowa
Od: Gizmo <g...@U...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Proste pytanie: warto?

Przymierzam sie do kupna czegos takiego. Zewszad jednak slysze
zupelnie odmienne zdania, szukam zatem Waszej porady.
Jedni polecaja, bo istotnie wygoda szybkosci i jakosci
przygotowywanych tym sposobem "straw" jest znaczacym argumentem.
Inni zdecydowanie proponuja omijac to urzadzenie z daleka, ze z tego
to jest niezdrowe jedzenie, ze duzo pradu i ze lekarze nie zalecaja
tego typu przygotowanej zywnosci.
Lubie czasem podjesc roznego typu "grzane" czy zapiekane strawy i jak
dotychczas morduje kuchnie gazowa.

Wielu z was ma to madre urzadzenie? I jakie odczucia?
Warto to kupic? I jezeli tak to jaki typ, bo wiem ze do wyboru sa
bardziej i mniej zaawansowane technicznie.

Z gory dziekuje za rady

P.S. Sorry, jesli to juz bylo. Pewnie tak. Nie znalazlem jednak w
postach z ostatnich kilku tygodni a dejanews cos mi nie chcial
najlepiej pracowac.

Gizmo
g...@p...com

1. Data: 2000-03-22 08:35:22

Temat: Re: Kuchenka mikrofalowa
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielu z was ma to madre urzadzenie? I jakie odczucia?
> Warto to kupic? I jezeli tak to jaki typ, bo wiem ze do wyboru sa
> bardziej i mniej zaawansowane technicznie.

Kuchenke mikrofalowa kupilam w momencie, gdy domownicy nie mogli juz
sie spotykac o jednej porze na obiedzie. Sluzy tylko do podgrzewania
potraw, przygotowanych wczesniej. Wszyscy sa z niej zadowoleni, nawet
maz nauczyl sie juz wkladac do nej talerz z jedzeniem, wlaczyc, wyjac
talerz jak sie wylaczy :-))) , jesc potrafil zawsze :-))))

1. Data: 2000-03-22 09:15:13

Temat: Odp: Kuchenka mikrofalowa
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gizmo wrote:

> Czy warto kupic kuchenke mikrofalowa?

Moim zdaniem potrawy przyrzadzane w niej sa zdecydowanie inne w smaku, niz w
tradycyjny sposob. U moich domownikow nie spotkaly sie z uznaniem. Natomiast
swietnie zdaje egzamin przy przygotowywaniu wszystkiego, co wymaga na gorze
zapiekanego zoltego sera. Cudownie sie topi, zachowujac rumiana skorke i
rozciagliwa, najbardziej przez nas lubiana forme. Poza tym zupelnie bez
tluszczu mozna podgrzewac i calkiem wygodnie rozmrazac (moja ma specjalna
funkcje; podaje wage, a program prowadzi mnie mowiac, co i kiedy mam
zrobic). Nie wiem tylko, czy konieczne jest przed spozyciem odczekiwanie
ilus tam minut po skonczonej pracy (bo podobno drgania jeszcze trwaja). Czy
inni maja jakies wiadomosci na ten temat?
Jezeli sie zdecydujesz na takie urzadzenie, to zwroc uwage, czy jest rowniez
funkcja grillowania i rozen. Roznica w cenie jest nieznaczna, a moga Ci
ulatwic zycie. U mnie dziala "Sharp" przywieziony z Korei. Najbardziej
lubilam w dobie "przedtorebkowej" gotowac w nim ryz, bo posiada taka
specjalna funkcje.
Powodzenia w wyborze
Ula

1. Data: 2000-03-22 09:16:17

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gizmo <g...@U...polbox.com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:d...@4...com..
.

> Proste pytanie: warto?

Warto do podgrzewania. Do gotowania niebardzo chyba.

Jader

1. Data: 2000-03-22 09:17:51

Temat: Re: Odp: Kuchenka mikrofalowa
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalewscy wrote:
> Nie wiem tylko, czy konieczne jest przed spozyciem odczekiwanie
> ilus tam minut po skonczonej pracy (bo podobno drgania jeszcze trwaja). Czy
> inni maja jakies wiadomosci na ten temat?

Chciałbym zwrócić nieśmiało uwagę, że we wszystkim, co cieplejsze od
zera bezwzględnego, drgania atomów/cząstek trwają i czekanie kilku minut
może nie pomóc :))

sadyl

1. Data: 2000-03-22 10:43:26

Od: Alex <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Mar 2000 08:24:53 GMT, Gizmo <g...@U...polbox.com>
napisał(a):

> Proste pytanie: warto?

Warto do podrzewania....
Calkowicie nie warto do gotowania...
Dobrze sie robi hamburgery
Dobrze sie robi hoddogi
O gotowych potrawkach specjalnie przystosowanych do mikrofalowki
zapomnij - tego sie nie da jesc - czuc glownie smak opakowania.

--
.AlexPP mailto:a...@g...pl ICQ# 63156896
-------------

1. Data: 2000-03-22 11:19:15

Od: p...@y...com (Johny) szukaj wiadomości tego autora

My uzywamy mikrofali do odgrzewania i rozmrazania, na pewno mielibysmy
bez niej duzo wiecej pracy.
Do przygotowywania potraw nie da sie tego uzywac - wszystko jest
pozbawione smaku i zapachu, takze zapiekanki.
Dlatego uwazam ze nie oplaca sie brac drozszych modeli z bajerami typu
grill. Ale chyba warto wziac lepsza firme ze wzgledu na
bezpieczenstwo.

Pozdrawiam - Piotr

1. Data: 2000-03-22 12:37:04

Od: "Jakub Jewula" <q...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozbawione smaku i zapachu, takze zapiekanki.
> Dlatego uwazam ze nie oplaca sie brac drozszych modeli z bajerami typu

Ciekawe dlaczego macie takie zle zdanie o kuchenkach?

Przeciez teraz nawet te prostsze maja rozne dodatkowe funkcje
poza samymi mikrofalami...
Ja mam Whirpoola kupionego dwa lata temu (wtedy najwyzszy model)
i jestem BARDZO zadowolony. Ma mikrofale, gril, piekarnik, crisp-plate.

Mozesz bez problemow gotowac ziemniaki (nawet sa smaczniejsze niz
na piecu!!!), piec miesa, ciasta, frytki bez tluszczu (chrupiace),
piec pizze w 10 minut chrupiaca i bardzo dobra.
Jak Ci sie nie spieszy to pieczesz samym piekarnikiem,
a jak chcesz miec szybciej to dadajesz powiedzmy 300W mikrofal
i czas sie sporo skraca, a w smaku nie ma praktycznie roznicy.
Robie tak czesto indyka, kurczaka i inne miesa.

Dla przeciwnikow dodam, ze pieke w mojej kuchence chleb...
Oczywiscie bez mikrofal;)

--
Jakub Jewuła studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów

1. Data: 2000-03-22 13:16:53

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ulka <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> [...]
> maz nauczyl sie juz wkladac do nej talerz z jedzeniem, wlaczyc, wyjac
> talerz jak sie wylaczy :-))) , jesc potrafil zawsze :-))))

Jest idealna do podgrzewania i rozmrazania. Wszelkie proby stworzenia w niej
jakiejs potrawy daja raczej mizerne efekty :)

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-03-22 13:20:00

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Johny <p...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> Dlatego uwazam ze nie oplaca sie brac drozszych modeli z bajerami typu
> grill. Ale chyba warto wziac lepsza firme ze wzgledu na

Jak juz to lepiej zeby wnetrze bylo stalowe niz emaliowane. Nie zzolknie po
pewnym czasie i dobrze sie czysci

Przemyslaw Koziarski

Tradycyjnie nowy przepis w Serwisie Makaron
nalewki
Ciasto o nazwie "Pijak"
Russian Cream
dla Herbatki