Kadzidelka na owady?

11. Data: 2000-09-08 07:24:12

Temat: Re: Kadzidelka na owady?
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusinski wrote:

> To moze hurtem: do wylapywania mrówek tez :-).

Mroofkoof nie mam w nadmiarze, weic mi nie szkodza.

> Czy na odstraszacza komarów sie nadaje? Wygladem, tak :-)

Hihihi.... faceci jednak sa baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo przeczuleni na swoim
punkcie (czy jestem piekny? czy jestem wspanialy? czy jestem najlepszy?
itd.) - swoja droga to dostarcza niemala porcje rozrywki :)))))))))))))
Przeciez sam udzielales porad, jak sie tych komarow pozbyc, wiec uznalam,
ze potrafisz je tak zaczarowac (tzn. te komarzyce).

Pozdrawiam,
robal (nie komar).

12. Data: 2000-09-10 03:25:35

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@r...prv.pl> napisal w wiadomosci
> Przeciez sam udzielales porad, jak sie tych komarow pozbyc, wiec uznalam,
> ze potrafisz je tak zaczarowac (tzn. te komarzyce).

Czułbym się nobilitowanym gdybyś zamówiła mnie jako "wmawiacza" (pisałem o
wmawianiu komarom, ze nie lubią nas gryźć). Jeżeli miałbym odstraszać to
jedynie swoim wyglądem. Mój wygląd nadaje się do tego i o tym Cię wcześniej
poinformowałem.
Pewnie, ze jestem lasy na pochwały na temat swojego wyglądu. Pochwały są tym
ważniejsze, ze wyglądu dobrego brak.
Można to chyba uogólnić. Im mniej wartościowa osoba tym potrzebuje więcej
pochwal aby się dowartościować.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

13. Data: 2000-09-11 09:07:35

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:

> Czułbym się nobilitowanym gdybyś zamówiła mnie jako "wmawiacza"

Pomysle o tym :)

> Pewnie, ze jestem lasy na pochwały na temat swojego wyglądu.

Jak kazdy facet - niby im nie zalezy na pochwalach, ale tylko na jakis czas
odpuscic ten proceder i zaraz sie slyszy "kiedys to mnie chwalilas, a teraz juz
nie - pewnie ci juz na mnie nie zalezy" , czy tak? :] Ech, faceci..... Miski
nastawione na glaskanie....

> Można to chyba uogólnić. Im mniej wartościowa osoba tym potrzebuje więcej
> pochwal aby się dowartościować.

????????

Pozdrawiam,
robal.

PS> Jesli liczysz na pochwaly z mojej strony, to sie nie doczekasz - powzielam
jakis czas temu zelazne postanowienie: NIE CHWALE FACETOW!

14. Data: 2000-09-12 05:05:16

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> jakis czas temu zelazne postanowienie: NIE CHWALE FACETOW!

Nie musisz chwalic mnie jako faceta bo moge sie nie sprawdzic :-). Plec nie
ma tu nic do rzeczy. Wystepuje tu jako dyskutant.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

15. Data: 2000-09-12 11:26:39

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusinski wrote:

> Nie musisz chwalic mnie jako faceta bo moge sie nie sprawdzic :-). Plec nie
> ma tu nic do rzeczy. Wystepuje tu jako dyskutant.

Dyskutant, nie dyskutant - z faceta zawsze facet wylezie, wiec ja sie wole
sowjego postanowienia trzymac. O! I nie bede chwalic.

Pozdrawiam,
zdechly robal.

16. Data: 2000-09-14 23:09:24

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hihihi.... faceci jednak sa baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo przeczuleni na
swoim> punkcie (czy jestem piekny? czy jestem wspanialy? czy jestem
najlepszy?> itd.) - swoja droga to dostarcza niemala porcje rozrywki
:)))))))))))))

Gamon,
jesli jeszcze udowodnisz, ze wiecej niz 1% z populacji mezczyzn potrafi
przesiedziec 3 godziny u fryzjera, wchodzi 10 razy do przymierzalni z tym
samym ciuchem to....... dam sobie wyskubac brwi i poprawie ksztalt piersi
(swoich):-))))))))
Jedyny blad popelniony kiedys przez mezczyzn, to to, ze dopuscili do takiego
rozwoju feminizmu.
:-))

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

17. Data: 2000-09-15 07:01:40

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> jesli jeszcze udowodnisz, ze wiecej niz 1% z populacji mezczyzn potrafi
> przesiedziec 3 godziny u fryzjera,

Tylko 3???? To jacys lewi :)))))))))))))))

> wchodzi 10 razy do przymierzalni z tym
> samym ciuchem to.......

O! Zeby tylko 10 (ostatnio sie do przymeirzalni naczekalam 20 minut - wszystkie
byly zajete przez facetow). :]

> dam sobie wyskubac brwi i poprawie ksztalt piersi
> (swoich):-))))))))

Zapomniales o pewnym szczegole :)))))))

> Jedyny blad popelniony kiedys przez mezczyzn, to to, ze dopuscili do takiego
> rozwoju feminizmu.

Rozwoju czego przepraszam?

Pozdrawiam,
robal.

PS> Uwielbiam, jak faceci tak badzo sie przejmuja, gdy sie im doqcza
:)))))))))))))))))

18. Data: 2000-09-15 07:33:06

Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>samym ciuchem to....... dam sobie wyskubac brwi i poprawie ksztalt piersi

Nie chce Cie martwic Piotrze, ale powinienes dosc szybko znalezc kosmetyczke
i klinike zajmujaca sie poprawianiem urody w Twojej okolicy... i poprosze o
zdjecie z wyskubanymi brwiami :))))

aska

19. Data: 2000-09-19 00:09:02

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chce Cie martwic Piotrze, ale powinienes dosc szybko znalezc
kosmetyczke> i klinike zajmujaca sie poprawianiem urody w Twojej okolicy...
i poprosze o> zdjecie z wyskubanymi brwiami :))))

Rozumiem, że zdobyłaś jakieś dowody (np. potwierdzone zaświadczenia od
fryzjerów), mówiące, że 1% facetów żyjących na kuli ziemskiej siedzi u nich
po 3 godziny podczas "zabiegu".
Przyślij proszę pocztą, w zamian otrzymasz zdjęcie j.w..

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl