Re: Kafelki - z fugami czy bez?

From: "Bogdan Kot" <b...@e...net.pl>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
Subject: Re: Kafelki - z fugami czy bez?
Date: Fri, 28 Apr 2006 08:15:03 +0200

Wedlug mnie to latwiej powinno pujsc jednak z fugami.
A dlaczego?
Np. dlatego, ze obojetnie jakie plytki by nie byly to i tak
beda sie czasami roznily nieco wymiarami, ja mialem
kafelki oczywiscie 1 gatunek, dobrej firmy i wcale nie tanie,
a co do kata prostego w nich to mozna miec zastrzezenia.
Robiac odstepy na fugi mozna latwiej zamaskowac
ewentualne roznice. Ale to jest moje subiektywne zdanie.
Poza tym mi sie podobaja z fugami.

Bogdan Kot