Re: Kafelki - z fugami czy bez?

Data: 2006-04-28 07:13:17
Temat: Re: Kafelki - z fugami czy bez?
Od: "slonk0" <s...@w...pl>

> Pytanko mam - jak latwiej jest polozyc kafelki (np. na scianie) z
fugami
> czy bez (ewentualnie z bardzo wazkimi - niewidocznymi fugami)?

Z fugami! I to dosc szerokimi. Mysmy kladli kafelki po raz pierwszy i
uparlam sie na fugi najwezsze z mozliwych. Do teraz pluje sobie w brode, bo
mimo, ze kafelki nie byly z najtanszych, to jednak roznice w rozmiarach sa
widoczne :(

Jak dobierzesz ladny kolor fug to naprawde kafelki beda wygladaly o niebo
lepiej od takich bezfugowych.

Pozdr.
Magda