Kakao bez cukru

1. Data: 2004-04-05 08:25:56

Temat: Kakao bez cukru
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakis pomysl na w miare dobre kakao, nie zawierajace cukru?

--
Tomasz

1. Data: 2004-04-05 08:55:36

Temat: Re: Kakao bez cukru
Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz wrote:
> Czy macie jakis pomysl na w miare dobre kakao, nie zawierajace cukru?

A możesz sprecyzować pytanie? Kakao (inne niż granulowane) z natury
swojej nie zawiera cukru... Jeżeli chcesz, możesz je posłodzić
'słodzikiem' - ja tak często robię i wychodzi dobre. Możesz też nie
słodzić wcale.

Nessie

1. Data: 2004-04-05 12:26:30

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz wrote:

> Czy macie jakis pomysl na w miare dobre kakao, nie zawierajace cukru?

W ,,czekoladzie'' bylo z czyms ostrym, chilli moze?

Th.

1. Data: 2004-04-05 12:34:46

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nessie" <n...@b...com> napisał
> A możesz sprecyzować pytanie?
Po prostu od kilku lat w ogole nie uzywam cukru i nadal nie chcial bym,
jednak ze wzgledu na niedobory magnezu chcialbym pic przynajmniej filizanke
kakaa dziennie i nie wiem jak go zrobic aby nie bylo odrzucajace.

1. Data: 2004-04-05 13:12:31

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
filizanke
> kakaa dziennie i nie wiem jak go zrobic aby nie bylo odrzucajace.

Słodzik, miód, a kakao bez cukru i innych dodatków jest naprawdę pyszne.

Aneta

1. Data: 2004-04-05 14:59:25

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> W ,,czekoladzie'' bylo z czyms ostrym, chilli moze?

to byla czekolada na goraco:) z chilli, ale na slodko:)

1. Data: 2004-04-05 15:12:13

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> to byla czekolada na goraco:)

wiem, ze czekolada :) ale skoro glownym skladnikiem czekolady (nawet
takiej do picia) jest kakao, to chyba w tym watku sie miesci :)

> z chilli, ale na slodko:)

na pewno na slodko? pamietam tylko te ostra posypke

Th.

1. Data: 2004-04-05 17:20:53

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@t...net> napisał .

> Słodzik, miód, a kakao bez cukru i innych dodatków jest naprawdę pyszne.

No to czemu nie napiszesz jak to robisz , przeciez o to pytalem.
Z Twoich slow powyzej wnioskuje ze jesz sam proszek i wtedy jest bardzo
pyszny.
Z czym to kakao mieszasz , z woda , mlekiem, smietanka, maslem.
Czy zalewasz wrzatkiem czy wywar nalezy zagotowac itp itd?
Ja dotychczas naprawde nie robilem kakaa.

1. Data: 2004-04-05 18:58:36

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dotychczas naprawde nie robilem kakaa.

A to inna sprawa, ja mam 4-letnie dziecko i ono wie jak zrobić dobre kakao
bez cukru. To skąd mogłam przypuszczać, ze Ty nie wiesz. Nie wiem czy
potrafisz zrobić budyń z torebki, bo to tak samo. Podgrzewasz mleko w
kubeczku (szklance) mieszasz kakao z niewielką ilością mleka, (wody) wlewasz
do mleka i gotowe. Proporcje mleka i kakao w zależności od upodobań. Można
tez w druga stronę. W kubeczku rozrobić kakao z odrobiną przegotowanej wody
lub mleka i do tego dolać mleko i zamieszać. Też będzie OK.

Aneta

1. Data: 2004-04-05 19:11:07

Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

To ja jeszcze podpowiem, że można całkiem po prostu tak: łyżeczkę
proszku kakaowego
zalać gorącą wodą z czajnika - niedużo, tyle, żeby się rozmieszało.
A potem dolać mleka do smaku :) Czyli trochę tak, jak się robi kawę.

Jeżeli nie używasz cukru to pewnie miodem też nie słodzisz?

Nessie

koktajle.....
Ilu gosci zaprosic do siebie?
Frytkownica - srednie zuzycie oleju