''Kalendarzyk'' w komie?

1. Data: 2003-10-21 21:41:38

Temat: ''Kalendarzyk'' w komie?
Od: "Sociu" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej podobno jest taki program (kalendarzyk) gdzie wpisuje sie ... to co sie
wpisuje:)), szukam tego dla znajomej spotkaliscie sie z takowym?

2. Data: 2003-10-21 23:12:06

Temat: Re: ''Kalendarzyk'' w komie?
Od: "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sociu"
> Hej podobno jest taki program (kalendarzyk) gdzie wpisuje sie ... to co
sie
> wpisuje:)), szukam tego dla znajomej spotkaliscie sie z takowym?

A poszukac samemu na wyszukiwarkach to się już nie chce ? :->
http://www.kalendarzyk.pl
Na przyszłość polecam www.google.pl

--
Pozdrawia:
PhoeniX GG:830328

3. Data: 2003-10-21 23:26:08

Od: "Sociu" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wielkie:)

4. Data: 2003-10-22 12:58:53

Od: "Jaro735" <j...@N...SPAMop.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sociu" <m...@p...fm> wrote in message
> Hej podobno jest taki program (kalendarzyk) gdzie wpisuje sie ... to co
sie
> wpisuje:)), szukam tego dla znajomej spotkaliscie sie z takowym?
> Pozdrawiam

Ja mam w Nokii 7250, w starszych Nokiach też jest, ale mniej
rozbudowany................
Np. w 8210 jest tekstowy..........W 7250 już jest grafuiczny

bezwladnosc sluchu
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...