Kalifornia: "nie" dla malzenstw homoseksualnych

21. Data: 2008-11-20 16:19:45

Temat: Re: Kalifornia: "nie" dla malzenstw homoseksualnych
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tren-nie jestem katolem,o co chodzi,ze tak wnosisz?

22. Data: 2008-11-20 16:21:37

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> Tren-nie jestem katolem,o co chodzi,ze tak wnosisz?

zdeko agresywny jesteś

--
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/Pan+Krzyszt
of+w+kawałkach.+I+nie+tylko

23. Data: 2008-11-20 16:33:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tren-mnie bardziej chodzi o mówienie NIE,takim próba uzasadniania
agresji,chociaz bujaja sie we mnie uczucia od rozwalic lby do
niwelizowania napiec,budujacych sie miedzy ludzmi.

24. Data: 2008-11-20 17:06:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tren-Najwiekszym bledem,który propaguja katolicy jest nawolywanie do
tego,aby homoseksualisci sie schowali,znikneli z zycia
spolecznego.Sama reakcja swiadczy,ze nie czuja sie pewnie,gdyz nie sa
w stanie pojac odmiennych zachowań.Homo przeszkadza,ale problem jest w
tym któremu przeszkadza,gdyz ulozyl sobie w glówce jak ma wygladac ten
swiat.Pojawia sie cos odmiennego i burzy ten sielanke w glówce,wiec
jak homo zniknie,to podobno sielankowa wizja swiata wróci.I katoliczy
spogladaja po sobie,ten tak reaguje,tamten tak reaguje,wiec jak jest
wielu zgodnych.To sie uzasadnia ze ma sie racje i reszte zaraza sie
tymi emocjami.Takie zarazanie powoduje iz na zachowania agresywne
przmykaja oczy sady,które stanowia strazników spoleczeństwa.I rodzi
sie przyzwolenie.

25. Data: 2008-11-20 17:23:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tren-Dlatego agresywni sa katolicy,bo wizja wiary pokazuje bardziej
statyczny obraz swiata,dla nich juz wszystko na tej planecie jest
wyjasnione w prawdach wiary.Katolik z przestrachem patrzy na
zmieniajacy sie swiat,boi sie dynamiki i jedna z tych zmian jest
wyjscie homo na ulice.Ja bylem przesladowany jako osoba kultury,bo
buraki nie mogly zrozumiec moich zachowań.

26. Data: 2008-11-20 18:35:34

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 18:06, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> w stanie pojac odmiennych zachowań.Homo przeszkadza,ale problem jest w
> tym któremu przeszkadza,gdyz ulozyl sobie w glówce jak ma wygladac ten

Robisz z katolików bezrozumne istoty i obrażasz. To agresja.
Katolicy rozumieją, że homo musi z tą samą płcią, bo tak ma. To sprawa
oczywista jak ta, że ktoś jest uczulony na pyłki, a inny nie - taki
maja te osoby organizm, nic tego nie zmieni.
Katolicy nie atakuja OSÓB homo (ja się z czymś takim nigdzie nie
spotkałam, aby jakiegoś pedzia czy lesbę nawleczono na pal czu choćby
zwolniono z pracy czy nie sprzedano im chleba), lecz ich DZIAŁALNOŚĆ
- szerzenie poglądu wśród normalnych seksualnie ludzi (DZIECI
zwłaszcza, bo podatne, w odróżnieniu od dorosłych), że TO ich
skłonność ku tej samej płci jest normą, a w zamierzeniach jest, że to
osoby heteroseksualne mają się żle czuć wobec samych siebie z powodu
swej naturalnej odrazy do stosunków seksualnych z własną płcią. To
chore zamiary i cele. Pomijam względy religijne i biologiczne, bo o
nich było tutaj do wyrzygania.

27. Data: 2008-11-20 18:36:21

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 18:23, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> wyjscie homo na ulice.Ja bylem przesladowany jako osoba kultury,bo
> buraki nie mogly zrozumiec moich zachowań.

Jesteś homoseksualistą?

28. Data: 2008-11-20 19:13:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

iks-nie jestem homoseksualista.I przestań wciskac ciemnote,ze homo
jest zarazliwe,lub ze dzieci sie stana homoseksulne,bo popatrza na
innego.Zycie jest bardziej zróznicowane,niz katolicka wizja swiata i
to katolików tak boli i pewne slabosci,które wypieraja.Masz wyraznie
napisane.Przesladowany przez buraki,ze wzgledu na kulture,która w ich
monotonym swiecie,jest czyms niespotykalnym.Widzisz analogie,dlaczego
jestes agresywna.?

29. Data: 2008-11-20 19:46:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> Tren-Dlatego agresywni sa katolicy <...>

ok, to już sobie ustaliłeś, ale chciałbym znać jakieś przesłanki tej tezy

--
16.11.2008 z dzisiejszej próby
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/Pan+Krzyszt

30. Data: 2008-11-20 19:49:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 20:13, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> napisane.Przesladowany przez buraki,ze wzgledu na kulture,która w ich
> monotonym swiecie,jest czyms niespotykalnym.Widzisz analogie,dlaczego

Jak definiujesz buraka? - zapewne jest nim każdy potencjalny odbiorca
tego, co oferujesz jako, jak się sam nazwałeś, człowiek kultury :-)

dlaczego tabu?
Re: Kiedy powstaje czlowiek?
Czy każdy jest do tego zdolny?
A MURY ROSNA, ROSNA...