Kamień nazębny-usuwanie ultradżwiękami

1. Data: 2004-10-29 06:08:34

Temat: Kamień nazębny-usuwanie ultradżwiękami
Od: h...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Jak wygląda usuwanie kamienia ultradżwiękami-czy jest bolesne? czym to robią
i czy dla zębów jest to bezpieczne?
Pozdrawiam Asia

2. Data: 2004-10-29 11:16:01

Temat: Re: Kamień nazębny-usuwanie ultradżwiękami
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Oct 2004 08:08:34 +0200, h...@b...pl wrote:

> Jak wygląda usuwanie kamienia ultradżwiękami

Z punktu widzenia laika (czyli mojego też):
Siada się na fotelu, a stomatolog merda po zębach takim metalowym czymś,
co cieniutko piszczy i psika wodą.

> -czy jest bolesne?

Nie. Nie bardziej, niż mycie zębów. Przynajmniej u mnie:)

> czym to robią

Tym, co mają akurat na stanie zapewne:) A o co chodzi? O markę
urządzenia?

> i czy dla zębów jest to bezpieczne?

O wiele bardziej, niż pozostawienie kamienia.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-10-29 11:54:26

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Nie. Nie bardziej, niż mycie zębów. Przynajmniej u mnie:)

Mnie boli - do tego stopnia, ze musza mnie czasem znieczulac:( Ale ja
mam nadwrazliwe dziasla.
No, ale caly zabieg nie trwa dlugo, wiec da sie przezyc.

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/magic_moments_pl.h
tml

4. Data: 2004-10-29 16:47:50

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Mnie boli - do tego stopnia, ze musza mnie czasem znieczulac:( Ale ja
> mam nadwrazliwe dziasla.
> No, ale caly zabieg nie trwa dlugo, wiec da sie przezyc.

Mnie boli jak cholera bo mam poodslaniane szyjki :(

Magda

Grzyby rekordowe.
czy lekarz podczas operacji moze zobaczyc raka?
picie oleju z oliwek
zaćma
Interpretacja wyników, help!