Kamila Skolimowska nie żyje.

21. Data: 2009-02-20 21:21:55

Temat: Re: Kamila Skolimowska nie żyje.
Od: "Karol" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

gargamel napisal:

> no no, po sądach, jeszcze spałować przez zmomo i do dołu z wapnem:O)

warto jednak zapoznac sie z obowiazujacym prawem, aby nie miec w przyszlosci
problemow.
Proponuje przeczytac ten tekst pt. : Pomowienie w sieci.

http://www.e-marketing.pl/artyk/artyk102.php

22. Data: 2009-02-20 22:54:01

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gasper wrote:

> Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> biegam szybciej niż Ty i nic nie musze udowadniać

no, tym się różni wiara od wiedzy.

eh, wszędzie ci katolicy...

23. Data: 2009-02-21 07:45:11

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no, tym się różni wiara od wiedzy.
>
> eh, wszędzie ci katolicy...

to napisz w ile biegasz 1km, 5, 10 i maraton - dostaniesz fakty

24. Data: 2009-02-21 11:57:04

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gasper wrote:

> Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> to napisz w ile biegasz 1km, 5, 10 i maraton - dostaniesz fakty

będziesz mógł sprawdzić na zawodach.

25. Data: 2009-02-21 13:48:41

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> będziesz mógł sprawdzić na zawodach.

tak ciężko Ci sie pochwalić wynikami czy sie ich wstydzisz?

26. Data: 2009-02-21 13:51:03

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gasper wrote:

> Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> tak ciężko Ci sie pochwalić wynikami czy sie ich wstydzisz?

po prostu jeszcze w żadnych zawodach biegowych nie startowałem, a wyniki w
sportach walki którymi się do tej pory zajmowałem raczej się nie liczą.

Będziesz mógł się pochwalić kondycją jaką masz na swojej diecie na którymś
biegu w tym roku, będziesz mógł wtedy powiedzieć jaki wpływ ma sałata
spryskana... czymśtam.

27. Data: 2009-02-21 14:33:58

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po prostu jeszcze w żadnych zawodach biegowych nie startowałem, a wyniki w
> sportach walki którymi się do tej pory zajmowałem raczej się nie liczą.

niezłe :)

28. Data: 2009-02-21 16:03:51

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" napisał:
> warto jednak zapoznac sie z obowiazujacym prawem, aby nie miec w
> przyszlosci
> problemow. Proponuje przeczytac ten tekst pt. : Pomowienie w sieci.

nie strasz, nie strasz, bo się ze####:O)
a ta całą afera z tą śmiercią zaczyna być coraz bardziej grubymi nicmi
szyta, zresztą i tak się zatuszuje jak zawsze:O)
kiedyś jak niemcy ostro "inwestowali" w sport to potem pełno tam było
chłopów co im cycki wyrastały a bab co się w chłouf zamieniały, nawet
oglądałem taki dokument o takim małżeństwie sportowców niemieckich, ON jako
kobieta, ONA jako facet, oboje po operacjach zmiany płci:O)

29. Data: 2009-02-22 21:53:08

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

gasper pisze:
> Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości
>
> powinni Cie teraz po paru sądach przeciągnąć za taką wypowiedź...

Lecz się.

30. Data: 2009-02-22 21:56:04

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

gasper pisze:

> Kamila była bardzo często kontrolowana - musiała ciągle informować gdzie
> w danym momencie będzie - więc nie masz podstaw aby ją podejrzewać

Primo: a kto kontroluje te kontrole? ;)

Secundo: jest doping i doping - legalny i nielegalny. Co z tego, że
żadnych zakazanych substancji nie wykryto, jak i te legalne wspomagacze
(oraz sam trening) potrafią niezłego burdelu w organizmie narobić.

przykry zapach z krocza
ważne prawo
Przeziębienie lub grypa co miesiąc...
komplikacje pod opatrunkiem gipsowym
aulin-czy mozna wziac czesciej niz po 12 godz?