Kamila Skolimowska nie żyje.

31. Data: 2009-02-22 23:53:24

Temat: Re: Kamila Skolimowska nie żyje.
Od: " Karol" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

> Lecz się.

czy wy na tych polskich grupach nie potraficie naprawde dyskutowac normalnie?

A teraz w temacie: dziewczyna podobno stosowala antykoncepcje.
Zwiazek antykocepcji z zakrzepica, to zadna tajemnica. Leciala samolotem,
a to tez moze wplywac niekorzystnie na uklad krazenia w przypadku niektorych osob.

Qurna, przestancie pomawiac czlowieka ktory juz nie zyje.
Dobra rada: sprawdzac dokladnie informacje,nawet te ktore podaja
media. Na szczescie jest ich w Polsce juz kilka.

32. Data: 2009-02-23 11:10:07

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:43u876-vv9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> Lecz się.

poczytaj KC

33. Data: 2009-02-23 14:53:26

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Karol" napisał:
> A teraz w temacie: dziewczyna podobno stosowala antykoncepcje.

naprawdę nie musiała:O)

> Zwiazek antykocepcji z zakrzepica, to zadna tajemnica.

ta zakrzepica to pewnie też śćiema, bo zator jednej tętnicy płucnej jest
niegroźny, bo człowiek posiada dwie:O)

domślam się że zaszprycoiwali ją na śmierć, jak większość zawodowych
"sportowców":O(

34. Data: 2009-02-23 15:16:53

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

Karol pisze:

> Qurna, przestancie pomawiac czlowieka ktory juz nie zyje.
> Dobra rada: sprawdzac dokladnie informacje,nawet te ktore podaja
> media. Na szczescie jest ich w Polsce juz kilka.

Jakie pomawianie? Praktycznie każdy współczesny sportowiec wyczynowy
(zwłaszcza w sportach wymagających siły/wytrzymałości) jest
przetrenowany i na takim czy innym dopingu (zresztą to drugie to nie
tylko sportowcy - także np. pracoholicy naszprycowani chociażby litrami
kawy).

35. Data: 2009-02-23 15:17:29

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

gasper pisze:

> poczytaj KC

A konkretnie co masz na myśli, hmm?

Zauważ, że nikt nie napisał nic o nielegalnym dopingu.

36. Data: 2009-02-23 18:01:15

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

gargamel pisze:

> domślam się że zaszprycoiwali ją na śmierć, jak większość zawodowych
> "sportowców":O(

Niekoniecznie zaszprycowali. Wystarczyło, że przetrenowali.

Ludzie potrafią się wykończyć złą dietą (bo jest im do czegoś taka
potrzebna, np. do zejścia do niższe kategorii wagowej) i nadmiarem
wysiłku (fakt, że często "wspomaganego" dopingiem - ale niekiedy tak
"niewinnym" jak kawa).

37. Data: 2009-02-23 19:39:08

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Feb 2009 15:53:26 +0100, gargamel wrote:

> ta zakrzepica to pewnie też śćiema, bo zator jednej tętnicy płucnej jest
> niegroźny, bo człowiek posiada dwie:O)

To taki żart miał być?...

--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

38. Data: 2009-02-23 23:00:47

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To taki żart miał być?...

Też miałem spytać, ale to na końcu zdania to chyba miał być uśmieszek...
przynajmniej mam nadzieję. Zresztą kto wie, teraz ich w szkołach takich
rzeczy uczą, a raczej nie uczą...

--
Krzysiek, EBP
Reality is for those who cannot cope with Middle-earth.

39. Data: 2009-02-24 13:22:28

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
> [...]
> potrzebna, np. do zejścia do niższe kategorii wagowej) i nadmiarem
> wysiłku (fakt, że często "wspomaganego" dopingiem - ale niekiedy tak

szwarcenegerowi to od tego przetrenowania szczęka urosła jak u goryla:O)
a od tej kawy to miał nawet operację serca, ponoć wrodzona wada
(przynajmniej tak się mówi oficyjalnie:O)

40. Data: 2009-02-24 15:32:45

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" napisał:
> Też miałem spytać, ale to na końcu zdania to chyba miał być uśmieszek...
> przynajmniej mam nadzieję. Zresztą kto wie, teraz ich w szkołach takich
> rzeczy uczą, a raczej nie uczą...

żaden żart, przynajmniej ja posiadam dwa płuca i dwie tętnice płucne ale są
tacy co mają jedno płuco i spokojnie żyją, więc zartem to może być podawanie
przyczyny zgonu jako zator jednej tętnicy płucnej:O)

przykry zapach z krocza
ważne prawo
Przeziębienie lub grypa co miesiąc...
komplikacje pod opatrunkiem gipsowym
aulin-czy mozna wziac czesciej niz po 12 godz?