Kamizelka

1. Data: 2005-04-08 08:00:59

Temat: Kamizelka
Od: "ewa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widziałyście może wzory na kamizelki? A może ktoś ma w swoich zbiorach i
zechce się podzielić?
Bedę bardzo wdzięczna.
pozdrawiam wszystkich
ewa k.

2. Data: 2005-04-12 03:49:57

Temat: Re: Kamizelka
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy widziałyście może wzory na kamizelki? A może ktoś ma w swoich zbiorach
> [...]

Poszperaj w tym albumie, gwarantuje, że coś znajdziesz,
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=layma200
3&RubrID=28160
a poza tym namawiam do korzystania z przeglądarki do archiwum grupy,
Znajdziesz ją na FAQ grupy
Mogłabym Ci podać "gotowe" linki wzorów, ale celowo tego nie robię, bo w ten
sposób nauczysz sie samodzielnie szukać wzorów i znajdziesz ich o wiele
więcej niż pytając na grupach (sprawdzałam -są i w albumie i w
wyszukiwarce).
Pozdrawiam Moolinea
> --
Moolinea
----------------------------
Google Twoim przyjacielem :)
http://szanuj.czas.innych.ag.bocznica.org

3. Data: 2005-04-14 14:01:56

Od: "ewa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://szanuj.czas.innych.ag.bocznica.org
>
> Kochana Moolinerko! Pewnie że sprawdzałam w archiwum ale tam niewiele
znalazłam i powiem ci że ciągle tam wyskakują kamizelki ratunkowe i tematy
związane z żaglami :)))
Miałam nadzieję że znajdę i wzory i wykroje bo jeszcze nie robiłam
kamizelki.Może rzeczywiscie nie umiem szukać i jeśli znalazłaś coś ciekawego
to jednak cię proszę przyślij mi albo powiedz jak je znależć. Poza tym
stwierdziłam że trudno jednak jest zaprzyjażnic się z Google :))))).
Nadal wolę naszą sympatyczną grupę, która mnie nie zawiodła i dostałam
świetne wzory które wykorzystam i to nie raz Bardzo dziękuję za
wszystkie i za tą szarą kamizelkę też (szkoda że nie na właścicielce
:)))).
Pozdrawiam wszystkie Panie i dziękuję za przysłane wzory.
Ewa K. z Wrocławia

REWELACJA DLA POCZATKUJĄCYCH I NIE TYLKO HAFCIAREK
XXX jeszcze raz w sprawie wzorów Papieża
[xxx] - koni ktos szukał
Ktos szukal wzorku dla dzieci - wysyp - [xxx]