Re: Kanalie

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kanalie
Date: Thu, 17 Jan 2019 00:22:42 +0100

> Niestety amerykańska "prawica" popiera produkcję zautomatyzowaną i eksploatację
> rabunkową tylko czy taka praca może być nazwana pracą produktywną? Jest to
> system zorganizowanej kradzieży, tylko bardziej perfidny. A to gdyż choć jeśli
> nie od współcześnie żyjących ludzi, to od środowiska przyrodniczego oraz
> od przyszłych pokoleń poprzez eksploatację metodą rabunkową.

Nie bylem nigdy i pewnie nie bede w Luizjanie, a o tamtych stronach i
ludziach stamtad traktuje ksiazka, ktora polecil Jozek F. z San Diego
(jest tez wydana u nas). Zgroza ogarnia jak czytasz o potwornych
zniszczeniach srodowiska i ludziach, ktorzy sie poddaja losowi. Bo dla
nich wazne jest zycie zgodne z biblia i wola boga, i jesli jest zle
teraz, to po smierci bedzie dobrze.
Rozwiazania socjalne, ktore maja chocby Kanadyjczycy, a coz dopiero
Europejczycy, jak ubezpieczenia zdrowotne, od bezrobocia, opiekuncze,
rentowe, urlopy macierzynskie, 6-tygodniowe urlopy pracownicze to jest
dla nich komunizm! Nie chca, zeby wladze federalne czy stanowe im cos
takiego organizowaly i braly na to podatki. Nieufnosc wobec wladz i
zarzadzen prowadzi do groteskowych sytuacji: na prowincji ludzie nie
godza sie na przeprowadzanie instalacji elektrycznych pod ziemia, bo to
kosztuje, wiec druty leca gora, a jak je huragan zerwie, to w domu maja
agregaty i je sobie wlaczaja. :-)
Oczywiscie sa jakies zapomogi, przytulki, domy starcow, food stamps, ale
wiekszosc spada na gminy, parafie, organizacje dobroczynne, a dobrzy
pracodawcy czasem finansuja kasy chorych i emerytalne; gdy jednak jestes
biedny lub bezrobotny to masz pecha. Nie stac cie na ubezpieczenie
chorobowe i lekarstwa to musisz prosic o pomoc. Obama staral sie to
troche zmienic, wiec walcza z Obamacare, bo to socjalizm.
Czytalem, ze biedni nie maja na leczenie zebow, wiec kupuja sobie srodki
przeciwbolowe (ibuprofen dostaniesz w drogerii) lub radza sobie jakimis
domowymi technikami. Organizowane sa czesto wyjazdy woluntariuszy
(stomatologow i studentow) na prowincje, by ludziom pomagac.

A u nas dzwonie do dentystki, zalatwiam termin i podstawowe swiadczenia
mam oplacane przez kase, inne (zeby i oczy to kosztowne sprawy nawet w
naszym panstwie socjalnym!) - musze pokryc sam (pani doktor godzi sie na
raty) lub dodatkowe ubezpieczenie.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).