Kanwa DMC

1. Data: 2003-10-06 11:43:11

Temat: Kanwa DMC
Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam w pasmanterii kanwę ecru DMC (60 krzyżyków/10 cm). Zaczęłam już
haftować na niej i jestem bardzo zadowolona: gęstość idealna, sztywna, nie
strzępi się. Za metr płaciłam 44 zł (szer.1,50). Też płacicie w tych granicach
za tego typu kanwę? A może można gdzieś kupić taniej? Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2003-10-06 13:15:30

Temat: Re: Kanwa DMC
Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też haftuję na kanwie DMC.
Tak przynajmnie poinformowano mnie w sklepie.
A płaciłam 45 zł/m
Kupowałam białą i ecru.
I też jestem zadowolona, bardzo dobrze mi się na niej haftuje.
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

1. Data: 2003-10-06 14:24:40

Od: "Ania" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A płaciłam 45 zł/m
> Kupowałam białą i ecru.
> I też jestem zadowolona, bardzo dobrze mi się na niej haftuje.

A czy mogłabyś powiedzieć gdzie kupujesz?
Ania z Raszyna (W-wa)

1. Data: 2003-10-06 14:35:05

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

in)

1. Data: 2003-10-06 14:38:02

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy mogłabyś powiedzieć gdzie kupujesz?
> Ania z Raszyna (W-wa)

Kupuję w Sochaczewie, w takiej zaprzyjaźnionej pasmanterii.
Jesli będzie spotkanko w W-wie i będziesz, postaram się być
i przywieźć. Zobaczysz jak wygląda.
Mirka (Teresin)

1. Data: 2003-10-06 15:19:24

Od: "Ania" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli będzie spotkanko w W-wie i będziesz, postaram się być
> i przywieźć. Zobaczysz jak wygląda.

Dzięki za odpowiedz. Co do spotkania to za każdym razem się wybieram ale mam
małego synka a mąż nienormowany czas pracy. Ale już sobie obecałam że muszę
się wyrwać na najbliższe spotkanie. Tak więc mam nadzieję do zobaczenia:))))

Ania z Raszyna (W-wa)

1. Data: 2003-10-07 10:59:49

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Ania wrote:
> A czy mogłabyś powiedzieć gdzie kupujesz? Ania z Raszyna (W-wa)
Z Raszyna nasz blisko do hurtowni w Alei Krakowskiej (tak to sie nazywa?
- ILOT, dawny PZL, OBI). Jakies 1,5 przystanku od petli (jadac w strone
centrum, po prawej). Schodzi sie na dol po schodach, wiec moze nie od
razu rzuca sie w oczy (ale napis dosc duzy maja). Druga znam az na
Zoliborzy, wiec najpierw zajrzyj a Aleje.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2003-10-07 17:35:33

Od: "Ania" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> centrum, po prawej). Schodzi sie na dol po schodach, wiec moze nie od
> razu rzuca sie w oczy (ale napis dosc duzy maja).

Ja pracowałam w tamtej okolicy, konkretnie na terenie Instytutu Lotnictwa ale
nie mogę skojarzyć miejsca. Możesz dać jakieś namiary lub napisać
konkretniej:)))))
Czekam z niecierpliwością:)))
Ania z Raszyna (W-wa)

1. Data: 2003-10-08 07:23:43

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

G. Druga znam az na
> Zoliborzy,
> Pozdrawiam,
> robal.

Czy ta na żoliborzu to niedaleko od Hali Marymonckiej?
Też niecierpliwie czekam na info:-))
pozdrawiam
Anga (ania)

1. Data: 2003-10-08 09:07:38

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Ania wrote:
> Ja pracowałam w tamtej okolicy, konkretnie na terenie Instytutu Lotnictwa ale
> nie mogę skojarzyć miejsca. Możesz dać jakieś namiary lub napisać
> konkretniej:)))))

Nie mam adresu ani telefonu. Ale robisz tak: wychodzisz z ILOTu,
przechodzisz na druga strone i kierujesz sie od razu wzdluz ulicy w
prawo. Idziesz, idziesz, az po lewej zobaczysz takie paskudztwo z
ciemnogranatowego szkla (taki niby mikro-biurowiec bez gustu). Tam
gdzies jest wielkimi literami napisane PASMANTERIA (moze jeszcze cos
HURT) i schodzi sie na dol schodami (pochyalnia). Tego nie mozna
niezauwazyc.

Pozdrawiam,
robal.

PS. Moze dzis tam bede po pracy, to wezme najwyzej do nich adres.

Ujawniam się
Pytanie
poszukuje (kobiety afrykańskie)
Wrocław - Poszukiwanie kontaktu