Kanwa-oczopląs

1. Data: 2003-02-28 09:38:20

Temat: Kanwa-oczopląs
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hej,
wczoraj wzięłam pensyjkę i postanowiłam wzbogacić się o kawałek kanwy...ale
jakiej! Kupiłam taką która ma ok.80 krzyżyków na 10 cm :)). Oczywiście po
prozaicznych domowych czynnościach typu: futrowanie męża, pranie etc. od razu
zasiadłam do próby generalnej. I co? I wychodzi to piknie, bo takie
miniaturkowe krzyżyki raz koło razu, ale chyba juz teraz powinnam zacząć
składać na dobrego okulistę.
Haftowałyście już coś na takiej gęstej kanwie? Jeśli tak, to podzielcie się
przeżyciami (nawet jeśli były ciężkie :). Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2003-02-28 11:38:17

Temat: Re: Kanwa-oczopląs
Od: "AnnaD" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

'> Haftowałyście już coś na takiej gęstej kanwie? Jeśli tak, to podzielcie
się
> przeżyciami (nawet jeśli były ciężkie :). Pozdrawiam
>
> Milena

Ja nie haftowalam - chyba brakowałoby mi cierpliwosci, ale widziałam -
krzyżyki wielkości 1 mm, to nie była kanwa tylko batyst, szesc serwetek pod
filizanke i jedna wieksza na stol, calosc wykonana przez wspominana tutaj
przeze mnie ciotke.
Nie umialam sobie wyobrazic, skad ta precyzja, te krzyzyki sa FABRYCZNIE
rowniutkie.
Tajemnica tkwi w szkle powiekszajacym, zakladanym na oko:-) taki monokl:-).
Ale wzrok ciotka ma juz nie ten....
pozdrawiam i zycze Ci tej benedyktynskiej cierpliwosci...
Anna

1. Data: 2003-02-28 11:43:30

Od: "Grazia" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej !
Ależ to będzie mrowcza robota !!! zwykla lupa chyba nie wystarczy
Pozdrawiam Grazia

1. Data: 2003-02-28 11:47:07

Temat: Re: Kanwa-oczoplas
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wystukał w wiadomości
<4...@n...onet.pl>:

> [...]
> Haftowałyście już coś na takiej gęstej kanwie? Jeśli tak, to podzielcie się
> przeżyciami (nawet jeśli były ciężkie :). Pozdrawiam

Za dawnych czasów, gdy o kanwie nikomu się nie śniło haftowałam na
lnianych ściereczkach, dość gęsto tkanych. Krzyżyki były większe, ale
to dlatego że splot był nierówny i krzyżyki były rozmiaru 2x3 nitki...

A ja to liczyłam. Do dzisiaj sie podziwiam :))))

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-02-28 12:54:25

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> przeżyciami (nawet jeśli były ciężkie :). Pozdrawiam

Haftowalam na kanwie 11 xx na 1 cm dzbanuszki (na mojej stronie
http://strony.wp.pl/wp/tomella), nieduze byly szybko poszlo, wlasnie
skonczylam obrazek z Crosslandu (jakies Lanarte - kwiaty niebieskie na tle
okna) na aidzie 18" - 7 xx na 1 cm - jest na mojej stronie > aktualnie na
tamborku i gdyby nie kompletne przeklamanie kolorow, byloby ladnie:(.
Do ostatniego haftu uzywalam lupy z lampa (bo lubie) :)), bez lupy tez widac
bardzo dobrze - zdjecie lampy rowniez na mojej stronie:))) haftowalam
pojedyncza nitka muliny.
Nic sie nie boj, efekt wart wlozonej pracy:))

Elzbieta

1. Data: 2003-02-28 13:16:57

Temat: Re: Kanwa-oczopląs/OT problemy ze stroną
Od: Mirka Stobienia <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojedyncza nitka muliny.
> Nic sie nie boj, efekt wart wlozonej pracy:))

Ja to mam pecha do Twojej strony. Żadne obrazki mi się nie wyświetlają.
Przy próbie obejrzenia tylko obrazka wyświetla mi się komunikat:

403 - Dostęp zabroniony
Ta strona została administracyjnie zablokowana
lub konfiguracja serwera wyklucza Twój dostęp do niej.

Czy ktoś jeszcze tak ma?

Miruśka
(Poznań)
GG 1830698, ICQ 147879346
--
Uwazam, ze kazda kobieta zasluguje na zone!!
(C)K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-28 13:31:40

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojedyncza nitka muliny.
> Nic sie nie boj, efekt wart wlozonej pracy:))

To mnie Elu podbudowałaś, bo już myślałam, że strzeliłam z tym zakupem poza
tarczę. Ale rzeczywiście, na próbce, którą wczoraj robiłam bardzo ładnie
wyglądają te krzyżyki. Tylko, że wzór np. z Haftów polskich o wymiarach 33x24
na tej drobnej kanwie zrobi się troszki za mały chyba. nic to, będę próbowała.
Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2003-02-28 14:16:49

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przedostatni obrazek jaki haftowałam, robiłam na
Aidzie 18- tak na oko 7 xxx na 1cm.
Była to "Elegance of Spring" ze strony Marty Bell
i wyszła po prostu ślicznie. Nie chwaląc się oczywiście:)))
Jednak przeważnie haftuję na 14, ponieważ szkoda mi oczu, a poza tym lubię
większe obrazki.
Teraz skończyłam "Sarę Moon", na 14 i jestem
bardzo zadowolona. Biorę się niedługo za następny
z serii romantycznej Lanarte.
Są piękne i idealnie pasują mi do salonu.
To tak w ramach wyjaśnienia i chwalenia się:))))
Pozdrawiam serdecznie
Mirka (Teresin)

Ps. Myslałam, że tylko ja haftowałam na lnianych ściereczkach, a tu widzę że
jednak nie.Ale kiedy to było.

1. Data: 2003-02-28 14:34:34

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirka Stobienia" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> 403 - Dostęp zabroniony
> Ta strona została administracyjnie zablokowana
> lub konfiguracja serwera wyklucza Twój dostęp do niej.

Juz odżyło :)), i nie blokuj więcej :)))))) proszę.

Elzbieta

1. Data: 2003-02-28 15:38:52

Od: Mirka Stobienia <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:
> Użytkownik "Mirka Stobienia" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Juz odżyło :)), i nie blokuj więcej :)))))) proszę.
>
> Elzbieta

Ten serwer chyba mnie nie lubi :( Nadal mam to samo. I tak jest od
dawna, bo chyba ani razu strona mi się poprawnie nie wyświetlała, a inni
w tym czasie byli, oglądali i komentowali tu na grupce, więc to tylko u
mnie coś nie tak :(

Miruśka
(Poznań)
GG 1830698, ICQ 147879346
--
Uwazam, ze kazda kobieta zasluguje na zone!!
(C)K.T. - starannie opakowana

Re: kurs frywolitkowy w "Szydełkiem i na drutach"
Re: kurs frywolitkowy w "Szydełkiem i na drutach"
cos brakuje - wzor na kapcie
foka do uszycia
Re: male zwierzeta