(.) Karczemna rozpusta...

21. Data: 2009-10-29 17:29:56

Temat: Re: (.) Karczemna rozpusta...
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>
news:hcchnn$bq6$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

Co mu mają udowodnić? Że przyznał się iż dał dziecku alkohol,
narkotyk, a następnie ogłupione dziecko wyruchał?
Dlaczego uciekał i kto ściganemu pomagal uchylać się

22. Data: 2009-10-29 17:35:46

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 17:58, gazebo <g...@c...net> wrote:

> [...]
> Anglii go za zlinczowali, w USA bylo OK, wiec sie zdecyduj o czym mowisz
> bo tu jest wiecej mykow niz jestes w stanie sobie wyobrazic

Swietny Jerry Lee Lewis
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jerry_Lee_Lewis

http://video.google.pl/videosearch?hl=pl&lr=&rlz=1G1
GGLQ_PLPL262&resnum=0&q=youtube+Jerry_Lee_Lewis&um=1
&ie=UTF-8&ei=LtLpSsTaE5ePsAbTz6CMBg&sa=X&oi=video_re
sult_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCAQqwQwAw#

J-23 itede

23. Data: 2009-10-29 17:44:05

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 18:35, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Swietny Jerry Lee Lewishttp://pl.wikipedia.org/wiki/Jerry_Lee_Lewis
>
> http://video.google.pl/videosearch?hl=pl&lr=&rlz=1G1
GGLQ_PLPL262&resn...

> J-23 itede

Tu jeden hetero, drugi pedofil, trzeci gej.
I ch*j mnie to obchodzi, wazne ze daja czadu!!!!

[...]

PS. chyba ze ktos woli nudne jak flaki z olejem, chory gregorianskie

24. Data: 2009-10-29 17:47:06

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 18:44, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
GGLQ_PLPL262&resn...

> J-23 itede
>
> PS. chyba ze ktos woli nudne jak flaki z olejem, chory
gregorianskiehttp://video.google.pl/videosearch?hl=p
l&lr=&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&resn...

ten pedal Little Richard

25. Data: 2009-10-29 17:53:57

Od: "=^..^= -, \\|/" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał

> [...]
>
> J-23 itede

Tu jeden hetero, drugi pedofil, trzeci gej.
I ch*j mnie to obchodzi, wazne ze daja czadu!!!!

A to lubisz: AC/DC - Thunderstruck:
http://www.youtube.com/watch?v=zvoeeq-BH4w

??

zdar

=^..^= - \|/ \|/ -
~`'~~~~~ \|/ ~~
van kot \|/ ~~
--
Ps. Pływałem kiedyś w LochNessie,
ale cholernie zimna tam woda :o/

Brat, kurcze, nie wiesz czasem, gdzie można
zakupić ziele św. Filipa, co ?

26. Data: 2009-10-29 17:55:31

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 18:53, "=^..^= -, \\|/" <v...@i...pl> wrote:
> [...]
1GGLQ_PLPL262&resn...

> Tu jeden hetero, drugi pedofil, trzeci gej.
> I ch*j mnie to obchodzi, wazne ze daja czadu!!!!

AC/DC zawsze, i wszedzie

27. Data: 2009-10-29 20:05:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2009 08:00:46 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> [...]
yqm.googlegroups.com...

> [...]
>
> J-23 itede

"Sprawiedliwość nie ma racji bytu wśród rozprzężenia moralnego i
przeciwnie: rozprzężenie moralne nie ma racji bytu tam, gdzie jest
sprawiedliwość."
--

Ikselka.

28. Data: 2009-10-29 21:39:45

Od: "=^..^= \\|/" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

==
Przed jakim sądem, faszystowskim czy Bożym ? :o/

===
A jaki honor może mieć rzymska prostytutka ? :o/

> "Sprawiedliwość nie ma racji bytu wśród rozprzężenia moralnego i
> przeciwnie: rozprzężenie moralne nie ma racji bytu tam, gdzie jest
> [...]
==
O jakim rozprężeniu moralnym konkretnie mowa ?
Potrafisz to wyartykułować, Cipcia, co ? :o/

I powiedz szczerze, czy ktoś kiedyś już Cię wydymnał
jak się patrzy, czy masz jakiś uraz do seksu ? :o/

"Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn, a nie definicji" - Arystoteles

zdar

=^..^= - \|/ \|/ -
~`'~~~~~ \|/ ~~
van kot \|/ ~~
--
Ps. Pływałem kiedyś w LochNessie, ale cholernie zimna tam woda...
i permanentny brak trzciny cukrowej oraz pierników :o)

29. Data: 2009-10-29 21:44:01

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 21:05, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> "Sprawiedliwość nie ma racji bytu wśród rozprzężenia moralnego i
> przeciwnie: rozprzężenie moralne nie ma racji bytu tam, gdzie jest

Czy sprawiedliwosc w lonie np. mafii typu Gamora,
ktora polega na fizycznej eliminacji niewygodnych ludzi, jest moralna?
Czy taka moralnosc jest rozprezona, kiedy morduje sie cale rodziny,
czysto zupelnie niwinnych ludzi.
Albo, czy wobec szefow mafii, ktorzy zyja niemoralnie,
bo oplywaja w dostatek pochodzacy z grabiezy,
maja kochanki, naduzywaja wszystkiego:
wladzy, narkotykow, alkoholu, seksu...
Mozna powiedziec ze sa sprawiedliwi,
bo jakos dyscyplinuja swoich podwladnych?
Co to jest sprawiedliwosc?

J-23 itede

30. Data: 2009-10-29 21:57:16

Od: "=^..^= \\|/" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

No i ciekawa sprawa, że Arni Terminator nie pragnie dojebać
mafii, ale zdaje się najbardziej Romanowi Polańskiemu :o/

"Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn, a nie definicji" - Arystoteles

zdar

=^..^= ~ \|/ ~ \|/ ~
van kot ~ \|/ ~~
--
Ps. Pływałem kiedyś w LochNessie, ale cholernie zimna tam woda...
i permanentny brak trzciny cukrowej oraz pierników :o)

Paulina...
Dobry wojak Szwejk :o)
Rzymska Prosytutka
A L F O N S