Karta parkingowa. Jakie uprawnienia ?

1. Data: 2003-03-06 18:15:59

Temat: Karta parkingowa. Jakie uprawnienia ?
Od: "Paweł Walak" <pwalak(wytnij-to)@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Wszystkim ;).
Tak jak w temacie. Jakich przepisów nie muszę przestrzegać. Chodzi mi o
takie jaj zakaz wjazdy. Co jeszcze ?
Z góry dziękuje za odpowiedź .

--
Paweł Walak GG: 2050857;
ICQ: 68842336; p...@i...pl

2. Data: 2003-03-07 09:14:41

Temat: Re: Karta parkingowa. Jakie uprawnienia ?
Od: d...@p...onet.pl (Seba) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Walak napisał:
> Cześć Wszystkim ;). Tak jak w temacie. Jakich przepisów nie muszę
> przestrzegać. Chodzi mi o takie jaj zakaz wjazdy. Co jeszcze ? Z góry
> dziękuje za odpowiedź .

Obawiam sie ze zakaz wjazdu obowiazuje wszystkich, nawet inwalidow bo
inacej mogloby to miec tragiczne skutki.co innego zakaz ruchu.
pozdrawiam Seba

Ps moze czas pocwiczyc znaki tak dla bezpieczenstwa twojego i innych
uczestnikow ruchu :P

3. Data: 2003-03-07 11:49:48

Od: "Paweł Walak" <pwalak(wytnij-to)@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pozdrawiam Seba
>
> Ps moze czas pocwiczyc znaki tak dla bezpieczenstwa twojego i innych

He he ja i tak nie prowadzę samochodu tak że nie będę się znaków uczył. ;P.

4. Data: 2003-03-07 18:57:34

Od: "Janusz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam wiele razy spotkałem zakaz wjazdu mający pod soba tabliczke z
wymienionymi wyjątkami( np.mieszkańcy, pracownicy itp.). Wprowadza to pewien
zamęt bo taki sam znak stoi na kazym wylocie drogi jednokierunkowej. Wina
więc stoi racze po stronie prawodawcy niz kierowców. Jest drugi znak - zakaz
ruchu, do którego odnosza sie m.in. karty parkingowe, legitymacje ON itd. Tu
sprawa jest jasna ,choć jak np. zinterpretowac łamanie bądź co bądź innego
zakazu( skrętu w lewo lub w prawo, gdy dotyczy to właśnie wjazdu w drogę ze
znakiem zakaz ruchu w obu kierunkach? Legitymacje na to nie pozwalaja a
łamac te zasady trzeba.

5. Data: 2003-03-07 19:56:54

Od: "yerg" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Walak" <pwalak(wytnij-to)@poczta.wp.pl> napisał w
wiadomości news:b483co$fn2$1@news.onet.pl...
> Cześć Wszystkim ;).
> Tak jak w temacie. Jakich przepisów nie muszę przestrzegać. Chodzi mi
> takie jaj zakaz wjazdy. Co jeszcze ?
> Z góry dziękuje za odpowiedź .

"Osoby niepelnosprawne kierujące pojazdami i kierujący przewożący osoby
niepełnosprawne mające trudności w poruszaniu się mogą pod warunkiem
zachowania szczególnej ostrożności nie stosować się do znaków
wyrażonych symbolami: B-1 (zakaz ruchu w obu kierunkach, B-3 (zakaz
wjazdu pojazdów silnikowych, z wyjątkiem motocykli jednośladowych)B-3a
(zakaz wjazdu autobusów), B-35 (zakaz postoju), B-37 (zakaz postoju w
dni parzyste), B-38 (zakaz postoju w dni nieparzyst), B-39 (strefa
ograniczonego postoju)."

Ta informacja byla zawarta na ulotce, którą otrzymałem w szczecińskm
Urzędzie Miejskim, kiedy wyrabiałem sobie kartę parkingową..
Pzdr
leszkin

Free Support, All OSes, All Applications
SamiSobie-prawo-mam pytanie
EXTRA DZIEWCZYNY !!!!
Proteza
Ogłoszenie - poduszka Roho.