Kary cielesne

121. Data: 2011-09-09 06:39:49

Temat: Re: Kary cielesne
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> znaczy, ze jesli zasluzyla to dostaje po tylku, wyraza aprobate kary,
> idzie spac,
> i dalej zyje dlugo i szczesliwie oparta na mocnym, meskim ramieniu.

No jakoś tak. Tylko musi zachowywać ostrożność, kiedy mężowska ręka zsuwa
się po plecach w dół.
No i w związku z tym zastanawia mnie... jeśli mąż "ustawia" codzienny
kontakt z żoną jako relację rodzic - dziecko, czy to jest tylko pewersja iść
z nią potem do łóżka, czy już pedofilia?

Qra

122. Data: 2011-09-09 06:41:47

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Wrz, 08:39, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:
> [...]
> kontakt z żoną jako relację rodzic - dziecko, czy to jest tylko pewersja iść
> z nią potem do łóżka, czy już pedofilia?

NIE USTAWIAM.
Wyższość mężczyzny nad kobietą jest określona wyraźnie tak przez
Koran,
jak i przez Biblię.

123. Data: 2011-09-09 06:44:38

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Wrz, 08:39, b...@o...pl wrote:
> Żenujące. Równie dobrze mógłbym napisać, że zabijasz muzułmanów.

Zenujacy, to jest sposob w jaki usprawiedliwiasz przemoc.

124. Data: 2011-09-09 06:47:34

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Wrz, 08:41, b...@o...pl wrote:

> Wyższość mężczyzny nad kobietą jest określona wyraźnie tak przez
> Koran, jak i przez Biblię.

No i wszystko jasne.

125. Data: 2011-09-09 06:53:02

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
> [...]
f.googlegroups.com...

> Żenujące. Równie dobrze mógłbym napisać, że zabijasz muzułmanów.

Powiedz mi - dlaczego najchętniej dyskutujesz z osobami, które,
mając niewielką wiedzę i wyczucie Twojej sytuacji - oferują Ci bardzo
ostre i negatywne oceny ?

Spytam jeszcze raz: jaki masz problem, który chciałbyś tu na grupie
rozważyć ?

126. Data: 2011-09-09 07:13:53

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-09 08:44, Hanka pisze:

> Zenujacy, to jest sposob w jaki usprawiedliwiasz przemoc.

No widzisz co narobiles?
Teraz Hania bedzie nas katowac swoja oraniczona i denna definicja
przemocy, wiec jak bedziesz nastepnym razem pomagal zonie odzyskac
rownowage zamiast pozostawic ja sama ze swoim destrukcyjnym dla waszego
mieszkania problemem lub palic glupa po przychodniach, ze niby ktos jej
pomoze, a najlepiej za darmo bo przeciez sie nalezy, to przyloz jej jesz
raz porzadnie - za Hanke, to moze odechce jej sie pisania tutaj takich
zenujacych glupot.

127. Data: 2011-09-09 07:31:44

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Wrz, 09:13, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> [...]
> pomoze, a najlepiej za darmo bo przeciez sie nalezy, to przyloz jej jesz
> raz porzadnie - za Hanke, to moze odechce jej sie pisania tutaj takich

Ależ Ty pierdolisz.
Nawet mi się odszczekiwać nie chce.

128. Data: 2011-09-09 07:43:08

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę b...@o...pl wylazło do ludzi i marudzi:

> NIE USTAWIAM.

No i dlatego tak wrzeszczysz? I to jakiejś chętnej do rozjechania kobiecie?

> Wyższość mężczyzny nad kobietą jest określona wyraźnie tak przez
> Koran,
> jak i przez Biblię.

A u nas, w Archeo, to już nie jest takie oczywiste.

Qra

129. Data: 2011-09-09 07:44:17

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-09 09:31, Hanka pisze:

> Ależ Ty pierdolisz.
> Nawet mi się odszczekiwać nie chce.

hehe, ewidentnie mloda jeszcze jestes i w dodatku niezbyt wychowana.
Pogadamy jak dorosniesz troche i doskoczysz do jakiegos poziomu.
A do tego czasu moze bys lepiej kuchnie ogarnela czy cus? ;)

130. Data: 2011-09-09 07:45:28

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Ależ Ty pierdolisz.
> Nawet mi się odszczekiwać nie chce.

Myślę, że warto uważać, co się z paszczy wypuszcza.
Tak a propos grypy... lepiej już?

Qra, raz chciałam mieć a potem mi przeszło

Jestem sentymentalny
misiu
I Bóg stworzył...
Siła rażenia psp... -owania.