Kary cielesne

31. Data: 2011-09-06 06:57:13

Temat: Re: Kary cielesne
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Ciekawe, jak by zadziałał sposób: "wychodzę. jak się uspokoisz, wrócę".
> Jeśli nie werbalnie (gdy nie dociera), to na piśmie np. Zastopowałoby atak
> czy wzmocniło?

No i zawsze można z domu pozbyć się przedmiotów szklanych, ostrych.

Qra

32. Data: 2011-09-06 07:01:16

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Może wszędzie pada?
> Bo u mnie tak, i to od pięciu godzin już.

U mnie burza była krótka. A czy się grupa zwarta i gotowa do omłotów
odradza, to czas pokaże.

> Więc coś trzeba zamiast tego wgapiania się
> na zmianę w ognisko i w gwiazdy.
> Że nie wspomnę o ogniu i gwiazdach odbijających się
> w Czyichś Oczach ;)

A wgapianie to mi TŻ załatwił takie, że aż mi się z Wami nie bardzo chce.

Qra

33. Data: 2011-09-06 07:02:07

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Mimozami ;)

Dokładnie!

Qra, z ust mi to...

34. Data: 2011-09-06 07:08:16

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za dobrze ma, znaczy?
> Też mi to przeleciało po szarych.

Raczej nie do końca to.
Raczej że żona sobie histeriami coś załatwia. Coś brakującego.

> Niech mają, raczej.
> Temat leży po obu stronach.
>
> Jeśli ta ścieżka - rozwalanie chałupy, klapsy, niunianie,
> odpoczynek - jest przez oboje akceptowana, będzie stosowana.

I dopóki to dostaje po takich małych histeryjkach (czymże jest bowiem
stłuczenie wazonika?), to się będą jeszcze długo tak bawić.

> Gdzieś mi mryga czerwona lampka, ale nie widzę
> jeszcze, gdzie.

U mnie na razie kontrolka jest żółta. Ale bardziej niż temat to mnie
fascynuje maniera odpowiadania. Dotąd niespotykana.

Qra

35. Data: 2011-09-06 07:22:17

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 6 Wrz, 09:08, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:
> U mnie na razie kontrolka jest żółta. Ale bardziej niż temat to mnie
> fascynuje maniera odpowiadania. Dotąd niespotykana.

O co chodzi?

36. Data: 2011-09-06 07:31:42

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę b...@o...pl wylazło do ludzi i marudzi:

> Żona jest jedynaczką.
> Posiadanie przez nas dzieci nie wchodzi w grę, nie chodzi
> tu o zaangażowanie żony w pracę, tylko o to, że ani ja,
> ani żona nie uważamy, abyśmy nadawali się do roli rodziców.
> Wcześniej oburzałaś się na to, że czasami spiorę żonie tyłek.
> Nie uważasz, że idea posiadania dzieci jako antidotum na radzenie
> sobie z własnymi emocjami jest strasznie egoistyczna?

Racja. W sumie lepiej się nie rozmnażajcie.

> No przecież napisałem, że nie pozwalam żonie rozwalać chałupy.
> Co do klapsów - możesz podać lepszy sposób?

Pętać [hint: psd bodajże "Jak wiązać Piskorza"]

Qra

37. Data: 2011-09-06 08:08:09

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Wrz, 08:54, b...@o...pl wrote:

> Żona jest jedynaczką.

To może być pomocne w tłumaczeniu sytuacji.

> Posiadanie przez nas dzieci nie wchodzi w grę, nie chodzi
> tu o zaangażowanie żony  w pracę, tylko o to, że ani ja,
> ani żona nie uważamy, abyśmy nadawali się do roli rodziców.

Ok - wasza decyzja.
Jednak nie zapominaj / - cie o tym, że jedynym
prawdziwym, biologicznym nakazem Natury, danym kobiecie,
jest urodzenie potomstwa. Gaszenie / kastrowanie / tego
instynktu może być (choć wcale nie musi) jedną z przyczyn
'ekscesów histerycznych'.

> Wcześniej oburzałaś się na to, że czasami spiorę żonie tyłek.

I nadal mi się to nie podoba.
Po prostu nie uznaję bicia / klapsowania, jakikolwiek "szlachetny"
czy "usprawiedliwiony" miałoby ono cel.

> Nie uważasz, że idea posiadania dzieci jako antidotum na radzenie
> sobie z własnymi emocjami jest strasznie egoistyczna?

Trochę odwróciłeś kota ogonem.
Napisałam, że _prawdopodobnie_ posiadanie dziecka
zmieniłoby sytuację / sferę emocjonalną Twojej żony.
Nie nazwałam tego ani ideą, ani jedynym sposobem na.

> No przecież napisałem, że nie pozwalam żonie rozwalać chałupy.

Ale pozwalasz jej na to, by swymi ekscesami sprowokowała
Twoje klapsy - a potem zasnęła w Twoich ramionach.
To jest pewien cykl, który - powtarzany - może
stać się nałogiem (jeśli już się nie stał).
Zdaje się, żadne z was tego nie chce zmienić.

Mnie ciekawiłoby zdanie Twojej żony, na temat
owych sytuacji ekstremalnych (skąd się w niej biorą),
na temat Twoich klapsów (dlaczego je akceptuje),
bo próba ogarnięcia sprawy dotyczącej dwóch osób,
na podstawie relacji tylko jednej z nich - wiesz, że to
nic sensownego nam nie da.

> Co do klapsów - możesz podać lepszy sposób?

Nie mogę, dlatego że nie znam odczuć Twojej żony.
Nie wiem, co innego mogłoby uspokoić jej 'szał'.
Ale pierwsze, do czego bym dążyła, to znalezienie
_prawdziwej_ przyczyny jej ekstremalnych zachowań.

38. Data: 2011-09-06 09:06:09

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Wrz, 10:08, Hanka <c...@g...com> wrote:
> Trochę odwróciłeś kota ogonem.
> Napisałam, że _prawdopodobnie_ posiadanie dziecka
> zmieniłoby sytuację / sferę emocjonalną Twojej żony.

Syndrom Piotrusia Pana.

"Piotruś nie jest winien temu, jaki jest. Decyzja, by nie dojrzewać,
nie była świadomą decyzją. On nie postanawia "pozostanę wiecznym
dzieckiem", ale broni się rękami i nogami, kiedy życie - bądź drugi
człowiek - próbuje postawić go na pozycji dorosłego. To efekt
wychowania. Jemu zabrakło warunków sprzyjających dojrzewaniu - uważa
Katarzyna Platowska.
Z reguły był wychuchanym jedynakiem, mógł też być najmłodszym
dzieckiem w rodzinie, rozpieszczanym przez wszystkich, lub dzieckiem
najstarszym, ale takim, które długo nie miało rodzeństwa. Często matki
nie pozwalają dorastać najmłodszemu dziecku z obawy przed samotnością.
Piotrusiem ma szanse zostać też dziecko starszych rodziców, długo
wyczekiwane, często efekt zagrożonej ciąży. Wtedy rodzice mają
tendencje, by nie stawiać mu żadnych wymagań, zapominać o dyscyplinie,
odpuszczać obowiązki. A rozpieszczony potomek, któremu nie określono
żadnych granic, nie wyrabia w sobie poczucia obowiązku. I nie widzi
powodu, by to miało się kiedykolwiek zmienić.
Konfiguracje rodzinne mogą być różne, ale zawsze Piotrusia "tworzą"
rodzice - ostrzega psycholog. - A dziecko zawsze bierze z życia to, z
czym mu jest wygodnie. Piotrusie z reguły są inteligentni i potrafią
doskonale o siebie zadbać. I do końca świata pozostaną beztroscy,
jeśli zabraknie bodźca, który sprawi, że zaczną się zmieniać.
Kobietom sprawę "ułatwiają" hormony: kiedy rodzą dziecko, instynkt
macierzyński jest na tyle silny, że potrafi zadziałać jak katalizator
dojrzewania, i kobieta podejmuje rozpaczliwy wysiłek, by zaopiekować
się maleństwem."

http://tnij.com/51ZsJ

39. Data: 2011-09-06 12:58:39

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...pl> wrote in message
b.googlegroups.com...

> No przecież napisałem, że nie pozwalam żonie rozwalać chałupy.
> Co do klapsów - możesz podać lepszy sposób?

mowiles, ze chodzicie do specjalistow....

i.

40. Data: 2011-09-06 12:59:46

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-06 08:57, Qrczak pisze:

> No i zawsze można z domu pozbyć się przedmiotów szklanych, ostrych.

W zimie może być problem z utrzymaniem temperatury sprzyjającej życiu
wtedy :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/