Kary za dietę

1. Data: 2002-05-27 15:54:54

Temat: Kary za dietę
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek obwieścił:

"nowy tydzień ,nowy watek,nowy atak klonów :))"

Wedle życzenia... ;)))
Dwa lata w zawieszeniu na trzy dla ojca oraz rok w zawieszeniu na dwa lata
dla matki - taki wyrok wydał sąd w Białymstoku dla rodziców małej Rebeki.
Alicja i Robert W. byli oskarżeni o narażenie życia i spowodowanie ciężkiego
uszczerbku na zdrowiu córeczki przez niewłaściwe odżywianie. Wyrok nie jest
prawomocny.

Rodzice 3-letniej dziś Rebeki, powołując się na wymogi swojej religii,
karmili ją tylko i wyłącznie owocami. Półtora roku temu 14-miesięczne
wówczas dziecko trafiło po nakazie sądowym do szpitala. Dziewczynka była w
stanie skrajnego niedożywienia i miała silną alergię. Po badaniach okazało
się, że ma także znaczną anemię i rozwija się o wiele wolniej niż inne
dzieci.

W szpitalu rodzice nie chcieli się zgodzić na leczenie Rebeki i podawanie
jej szpitalnego jedzenia. Za swoje postępowanie rodzice dziecka zostali
wykluczeni z Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego. Oskarżeni nie przyznali się
do winy.

Sąd podkreślił w uzasadnieniu, że nie oceniał przekonań religijnych
oskarżonych. Fakt złej interpretacji czy nadinterpretacji przykazań wiary
nie stanowił podstawy do uznania obojga oskarżonych za winnych popełnienia
tego czynu - powiedziała sędzia Marzanna Chojnowska.

Chociaż rodzice mają ograniczone prawa rodzicielskie, dziewczynka mieszka
teraz z matką i babcią. Matka dziecka złożyła w sądzie wniosek o separację i
o przywrócenie jej pełni praw do córki. "
-

Jak widzisz, za dietę też mozna trafić do więzienia.
Jak myślisz, dlaczego przez 30 lat nikt nie oskarżył doktora Jana
Kwaśniewskiego?
Eee... chyba to dla Ciebie za trudne... ;)

2. Data: 2002-05-27 17:41:38

Temat: Re: Kary za dietę
Od: "Marcin" <m...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stanie skrajnego niedożywienia i miała silną alergię. Po badaniach okazało
> się, że ma także znaczną anemię i rozwija się o wiele wolniej niż inne

tak , tak
14-miesięczne dziecko na DO byłoby prawdziwym okazem zdrowia,
SUPERWOMAN jednym slowem
;-)

--
pzdr

Marcin
m...@k...onet.pl

3. Data: 2002-05-27 19:57:42

Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widzisz, za dietę też mozna trafić do więzienia.
> Jak myślisz, dlaczego przez 30 lat nikt nie oskarżył doktora Jana
> Kwaśniewskiego?
> Eee... chyba to dla Ciebie za trudne... ;)

Na razie żaden rodzic nie jest tak głupi aby karmić 2 dniowe niemowle dietą
optymalną i tłustym boczkiem.
Krysiu ZACZNIJ MYŚLEĆ!!!

Oczywiście żartuję, to tak jakbym prosił żółwia o bieganie. :-)
--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl
Strona prywatna w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/

4. Data: 2002-05-27 21:34:54

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak myślisz, dlaczego przez 30 lat nikt nie oskarżył doktora Jana
> Kwaśniewskiego?

Bo jeszcze żaden prokurator się nim jawnie nie interesuje, ale... już
niedługo...
--
Sajmon Templer
d...@i...pl

5. Data: 2002-05-27 23:17:51

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> napisał w
wiadomości news:acu8r2$hd4$1@h1.uw.edu.pl...

> Bo jeszcze żaden prokurator się nim jawnie nie interesuje, ale... już
niedługo...

Cztery lata temu pani doktor straszyła mnie, że Kwaśniewski ma w sądzie już
parę spraw, a mnie od tych tłustości, to za rok wątroba pęknie. Jakoś przez
cztery lata nie pękła, a nawet jej się poprawiło w utylizacji toksyn po
imprezach (brak kaca). Żadnej sprawy Kwaśniewski w żadnym sądzie też nie
miał.
Straszenie jest to metoda ludzi, którym brak argumentów, wiedzy, ale nie
brak zawiści.

Tak a propo, to Templerze, jesteś już dohtorkiem, czy studencikiem jeszcze?
A może klerykiem, bo podpis sugeruje, że chciałbyś być świętym.

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2002-05-28 06:29:02

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak myślisz, dlaczego przez 30 lat nikt nie oskarżył doktora Jana
> Kwaśniewskiego?
> Eee... chyba to dla Ciebie za trudne... ;)

a znasz takich barbarzynców co tak nie kochaja swoje dzieci,ze karmia je
hehehe optymalnie???
takie "zezwierzecenie" w rodzaju ludzkim nie wystepuje ,a jesli wiesz cos o tym
powinnaś zlozyc doniesienie do prokuratury jesli nie to w zaciszu domowym
bedzie odbywac sie holokaust małego dziecka

7. Data: 2002-05-28 08:58:55

Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> PS. JK na spotkaniu powiedział kiedyś , że jak kobieta nie może sama
> wykarmić niemowlaka to nie powinna rodzić dzieci...

Jaki on mądry. Czy to było w nawiązaniu do historii o kosmitach, czy o
zapobieganiu homoseksualizmowi dietą???

:-)

8. Data: 2002-05-28 09:01:51

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie żaden rodzic nie jest tak głupi aby karmić 2 dniowe niemowle
dietą
> optymalną i tłustym boczkiem.
> Krysiu ZACZNIJ MYŚLEĆ!!!

To Ty zacznij myśleć !!!

Jednym z założeń ZO jest karminie niemowląt mlekiem matki nawet do 3-go roku
życia (a jak się da to i dłużej... ;-))) )

"Jadarek" - Dariusz Kral

9. Data: 2002-05-28 10:11:39

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak a propo, to Templerze, jesteś już dohtorkiem, czy studencikiem jeszcze?
> A może klerykiem, bo podpis sugeruje, że chciałbyś być świętym.

Dla Ciebie Leszku to mogę być nawet Archaniołem Gabrielem :)))

> Cztery lata temu pani doktor straszyła mnie, że Kwaśniewski ma w sądzie już
> parę spraw, a mnie od tych tłustości, to za rok wątroba pęknie. Jakoś przez
> cztery lata nie pękła,

Nie nazwał bym tego straszeniem. Po prostu lekarka, jak każdy światły człowiek,
poinformowała Cię
o zagrożeniach wynikających ze stosowania DO. Ale oczywiście medycyna to nie
matematyka i nie można
wyliczyć kiedy i jak dokładnie dany człowiek zareaguje. Możesz być jednak pewien,
że wcześniej czy
później zareaguje... a możliwości jest wiele, z wielu narządów...

a nawet jej się poprawiło w utylizacji toksyn po
> imprezach (brak kaca).

Tłuszcz nie utylizuje żadnych toksyn! Skąd się biorą takie brednie?
Zmniejsza po prostu
mechanicznie wchłanianie się alkoholu z przewodu pokarmowego przez co w konsekwencji
mniej go masz
we krwi i na drugi dzień przez to mniej aldehydu octowego-produktu przemiany alkoholu
przez
dehydrogenaze aldehydową w wątrobie, który odpowiedzialny jest za tzw. kaca. Weź do
ręki
"BIOCHEMIĘ" Harpera i sprawdź! Posłużę się ulubionym stwierdzeniem optymaniaków:
TAKIE SĄ FAKTY!

Żadnej sprawy Kwaśniewski w żadnym sądzie też nie
> miał.

Nie twierdziłem, że miał, ale że interesuje się nim prokuratura i UOP.

> Straszenie jest to metoda ludzi, którym brak argumentów, wiedzy, ale nie
> brak zawiści.

Czy ja kogokolwiek straszę? A co do argumentów, to i tak jestem pewien, że żaden
autorytet ani
żadna książka naukowa nie przebije GURU KWAŚNIEWSKIEGO. Ludzie z tendencją do
poddaństwa mentalnego
są oporni na wszelkie argumenty. Liczy się tylko ON.
pozdrawiam,

10. Data: 2002-05-28 10:17:19

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J'an W'erbinski - hello from kill file :-)"
<j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości

> Na razie żaden rodzic nie jest tak głupi aby karmić 2 dniowe niemowle
dietą
> optymalną i tłustym boczkiem.

2 dniowe niemowlę karmi się piersią - mleko z piersi zdaniem pana
Kwaśniewskiego też jest optymalne.

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl