Kary za dietę

41. Data: 2002-05-29 13:49:38

Temat: Re: Kary za dietę
Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3cf4b5de_2@news.vogel.pl...
> Mój syn (l.13) wytrzymuje. Po żółtkownicy z 3-4 żółtek na maśle idzie do
> szkoły na 7 a kiedy wracamy z pracy po 15 nie czeka wcale na obiad tylko
> idzie ganiać z kolegami za piłką i przychodzi dopiero na obiadokolację ok.
> 17-18. Jak jest rzeczywiście głodny (np. po ciężkim WF-ie) potrafi sam
sobie
> coś upitrasić i wtedy już nie je z nami ew. tylko uzupełni węgle tostem
czy
> gorzką czekoladą (a ostatnio truskawkami ze śmietaną - 7% W)

napisalam, ze nie robie takie surwiwalu swoim potomkom, ale przyznaje z reka
na sercu, ze one to robia sobie (tylko blagam, nie mowcie tego mojej
tesciowej!!!!!;-))))) Potrafia nie jesc pol dnia, sa szczuple, zdrowe i
rumiane. Syn zdecydowanie lubi tlusto i wysokobialkowo, corka natomist
wyjada weglowodany (i jest nieco pulchniejsza od brata).

42. Data: 2002-05-29 23:45:50

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ad2qct.3vvk52n.1@roses.of.many.colours...
> "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> wrote in

> Bzzzt! Wrong. A efedryna to co, pies? :->

Dragi to narkotyki. Efedryny nie biorę, tylko brałem ziółka ją zawierające.
Efedryna nie jest narkotykiem.

> Nudni jesteście, wiecie? Zwłaszcza Janek i jego personalne ataki
> (z doświadczenia wiem, jak bardzo odległe od prawdy zresztą :-) ).

W tym wątku żartuję sobie z Leszka używając do tego "logiki" oraz metod
dyskusji jakich używają optymalni na grupie. Dobrze wiemy, że nie ma
racjonalnych podstaw aby Leszka nazwać alkoholikiem. Dyskutując w sposób
jakiego używają optymalni można wyciągać takie wnioski i zarzuty jakie
postawiłem Leszkowi. Innymi słowy: "kto mieczem optymalnej demagogii wojuje,
ten od niego ginie". :-)

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl
Strona prywatna w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/

43. Data: 2002-05-30 16:32:23

Temat: Re: [ot] Kary za dietę
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Efedryny nie biorę, tylko brałem ziółka ją
> zawierające.

ROTFL! Panie władzo. Ja żadnego alkoholu nie piłem, tylko
normalną wódkę!

--
/**** Umysł sprawia, że wszystko się zmienia, ****\
***** żeby upozorować upływ czasu. *****

44. Data: 2002-05-30 20:43:22

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ad5r7n.3vvnjnb.1@roses.of.many.colours...
> "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> wrote in

> ROTFL! Panie władzo. Ja żadnego alkoholu nie piłem, tylko
> normalną wódkę!

A, to co innego! :-)
A jeżeli nie to co z tego? :-)
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

45. Data: 2002-05-30 21:23:00

Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hombre llamaro "Krystyna*Opty*" escribe mucho importando frazesos:

> Rodzice 3-letniej dziś Rebeki, powołując się na wymogi swojej
> religii, karmili ją tylko i wyłącznie owocami. Półtora roku temu
> 14-miesięczne wówczas dziecko trafiło po nakazie sądowym do
> szpitala. Dziewczynka była w stanie skrajnego niedożywienia i
> miała silną alergię. Po badaniach okazało się, że ma także znaczną
> anemię i rozwija się o wiele wolniej niż inne dzieci.

Ci ludzie to nie są weganie tylko modelowi idioci. Mało kto zwrócił
uwagę na podaną jakieś 3-4 tygodnie temu informacje że Ci rodzice w
ogóle nie podawali dziecku MLEKA MATKI! To jest kluczowa przyczyna
zniszczenia zdrowia tego dziecka, a nie jego dieta wegańska. Wiadomo
przecież że długotrwałe karmienie dziecka mlekiem matki jest warunkiem
_koniecznym_ do zachowania późniejszej dobrej kondycji
psychosomatycznej dziecka.

--
Yano _________________________ http://www.vege.pl
[weganizm = {zdrowie, ekologia, ekonomia, etyka}]

46. Data: 2002-05-30 21:27:30

Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hombre llamaro "J'an W'erbinski - hello from kill file :-)" escribe
mucho importando frazesos:

> Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Sugerujesz, że do owsianki powinienem używać mleka
> ludzkiego????!!! Możesz wyjaśnić jakie mleko jest dla mnie zdrowe
> i dlaczego?

jeśli masz więcej jak 3-4 latka to żadne mleko nie jest Ci potrzebne

47. Data: 2002-05-30 21:29:26

Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hombre llamaro "Paweł 'Róża' Różański" escribe mucho importando
frazesos:

jak najdłuzej, nawet do 5 lat

48. Data: 2002-05-30 21:41:35

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yano" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
..
> jeśli masz więcej jak 3-4 latka to żadne mleko nie jest Ci potrzebne

Może nie jest potrzebne ale lubię je i w dodatku trawię bez efektów
specjalnych. :-)

49. Data: 2002-05-31 06:27:46

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yano <d...@p...onet.pl>

> Wiadomo
> przecież że długotrwałe karmienie dziecka mlekiem matki jest warunkiem
> _koniecznym_ do zachowania późniejszej dobrej kondycji
> psychosomatycznej dziecka.

Yano, nie pisz tak, bo wyjdzie, że całe pokolenie dzisiejszych
trzydziestolatków jest do niczego - prawie wszyscy byli karmieni butlą, a
nie mlekiem matki.
Marta

50. Data: 2002-05-31 12:08:20

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zafundowałbyś mu coś takiego jako 3 latkowi?

Nie mam takich doświadczeń. JK niewiele pisze o żywieniu dzieci. Jego synowa
(JK ma optymalnego wnuka) "odgrażała" się , że napisze książkę o dzieciach
"opty". W każdym razie takich dzieci przybywa. Z zasłyszanych informacji
wiem, że rodzą się mniejsze, rosną wolniej od rówieśników ale nie chorują na
choroby wieku dziecięcego.Na "dziś" uwaga wszystkich jest skierowana przede
wszystkim na leczenie chorób ale pierwszym sygnałem , że problem dzieci JK
wziął "na warsztat" była jego propozycja żeby wprowadzone do szkół
dożywianie wzbogacić chociaż o jedno jajko w podawanych dzieciom posiłkach.
Wspominał też o wprowadzeniu (przejściowo) "diety sztucznej" tzn. żeby dawać
dzieciom białko pochodzenia zwierzęcego (sery, śmietana, jajka-makarony
albuminowe) a energię pochodzenia roślinnego - taka polska wersja diety
japońskiej.

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

zywiene optymalne