Re: Kaskada wodna - jak położyć kamienie?

Data: 2004-08-13 06:44:45
Temat: Re: Kaskada wodna - jak położyć kamienie?
Od: "Katarzyna Więcek" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

bobee <b...@v...pl> napisał(a):

> > > woda:
> >
> > Może coś w tym stylu w takim razie:
> > ___________
> > \(OOOOO00000)
> > __________ \__________
> > \
> > ________ \
> > \ \(OOOOOOOOOO)
> > \ \ _________
> > \
> > \ (000000000000)
> > \
> > \___________

Tak też próbowałam, ale efekt był mizerny. Nie obyłoby się bez uszczelniania.
Natomiast próba z "pełną mocą" mojej pompki (Aquael 10000 -> 9000l/h)
pokazała, że bobee miał(a) rację. Porządny przepływ, rzędu 150 l/min daje taki
strumień, że woda sunie po kamieniach aż miło. Oczywiście trochę nadal znika
pod kamieniami i pojawia się na samym dole, ale jest to ilość tak mała (w
stosunku do reszty) że i tak zostaje spora warstwa wody na kamieniach.

A co do uszczelniania - co sądzicie o Specjalistycznym Uszczelniaczu Dekarskim
firmy Soudal (klei nawet pod wodą)?? Miał ktoś jakieś doświadczenie z żywymi
organizmami w wodzie po takim specyfiku??