Kastrowanie kobiet polskich

161. Data: 2015-10-06 16:11:38

Temat: Re: Kastrowanie kobiet polskich
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Szedłby i na czworakach albo i się czołgał, w nocy o północy, gdybym tylko
> była w potrzebie. I wzajemnie. Wiem to. Dobrze jest w życiu takie rzeczy o
> sobie wzajemnie wiedzieć. To się bierze z miłości i zaufania. Jaki wniosek
> stąd na temat dzisiejszych 20-30-latków? Niewesoły...

Tyle to i ja wiem, ino tu chodzi o czas;-). Dziękuję za atrakcję stania w
szczerym polu w sobotni wieczór, kiedy tabuny dyskotekowiczów od wsi do wsi
w stanie wskazującym się przemieszczają...
A mąż jedyne, co ma do powiedzenia, to "co ja ci poradzę". Ale w sumie,
każdy ma takiego męża/żonę, na jakiego zasługuje, nie?

162. Data: 2015-10-06 16:39:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Oct 2015 16:07:11 +0200, krys napisał(a):

> Może po prostu jest młodsza. 35+ i już wszystko jasne.

FAKT!

163. Data: 2015-10-06 16:42:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Oct 2015 16:11:38 +0200, krys napisał(a):

> Tyle to i ja wiem, ino tu chodzi o czas;-).

Jasne. A jakby sam miał nie poradzić, to by z sąsiadem przygonili, we
dwóch. Bywało i wzajemnie, to wiem :-D

> [...]
> A mąż jedyne, co ma do powiedzenia, to "co ja ci poradzę". Ale w sumie,
> każdy ma takiego męża/żonę, na jakiego zasługuje, nie?

A żebyś wiedziała, żebyś wiedziała... No oczywiście!

164. Data: 2015-10-06 18:44:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Spisek?
> Wierzysz w ciał zmartwychwstanie?
> Jeżeli jest reinkarnacja to nasze życie nie ma sensu
> Na szczęście nie ma , zobacz https://www.youtube.com/watch?v=56GyGdTDMHY

No ale to nie dowód na brak reinkarnacji.
Jeśli chodzi o ciał zmartwychwstanie- to chyba nie myślisz, że bedziesz miał
to ciało, co teraz? Takie chorowite, wrażliwe, starzejące się?

--

Chiron

165. Data: 2015-10-06 18:49:46

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To po co Jezus umarł na Krzyżu?

Zdumiony- a nie uważasz, że idea reinkarnacji i idea czyśca są bardzo
zbieżne?

--

Chiron

166. Data: 2015-10-06 18:52:43

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2015 o 18:44, Chiron pisze:
> No ale to nie dowód na brak reinkarnacji.
> Jeśli chodzi o ciał zmartwychwstanie- to chyba nie myślisz, że bedziesz
> miał to ciało, co teraz? Takie chorowite, wrażliwe, starzejące się?

Będę sobą, tylko ciało doskonalsze

167. Data: 2015-10-06 18:53:21

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2015 o 18:49, Chiron pisze:
> Zdumiony- a nie uważasz, że idea reinkarnacji i idea czyśca są bardzo
> zbieżne?

Zupełnie inne, czyściec jest po śmierci, pamięta się życie, już nie
grzeszy i oczekuje nieba.

168. Data: 2015-10-06 19:06:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Oct 2015 18:49:46 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Zdumiony- a nie uważasz, że idea reinkarnacji i idea czyśca są bardzo
> zbieżne?

A ile jest wcieleń w reinkarnacji (...->życie->życie->życie...)? - bo chyba
nie jest ta ilość zbieżna do dwóch (życie->czyściec);-PPP

169. Data: 2015-10-06 20:47:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A ile jest wcieleń w reinkarnacji (...->życie->życie->życie...)? - bo
> chyba
> nie jest ta ilość zbieżna do dwóch (życie->czyściec);-PPP

Co zabierzemy ze sobą Tam? To, co zaznaczamy naszymi emocjami, silnymi
emocjami a także emocjami innych. Są też więc nasze wyobrażenia o nas samych
a także to, co zrobilismy sobie i innym (dla siebie i dla innych). Liczą się
przy tym nasze prawdziwe intencje. Niejako "przerabiamy" różne scenariusze.
Jeśli w sposób udany (czyli taki, że układ będzie wiązała miłość i wolność)-
przynajmniej w tym zakresie, z tą osoba- naszą karmę wypaliliśmy.
IMO- kazda dusza ma swoje indywidualne zadanie. Nie wiem- być może nie
wszystkie wracają. Mam przekonanie, że już tu byłem:-)

--

Chiron

170. Data: 2015-10-06 20:56:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-06 o 14:54, krys pisze:

> Przedszkole i szkoła.

No proszę Cię, Justyno! Szkoła i przedszkole mają uczyć relacji
rodzinnych, zwłaszcza między mężem a żoną? IMO to się z domu wynosi.
Tylko i wyłącznie.

> I w związku z tym nie widać zadnych różnic w podejsciu do zycia 20- i 40-
> latków.

W związku z kindersztubą? Na relacje mąż-żona? No nie za bardzo.
Zresztą, jak widzę w kolejnych postach, sama (przy wtórze XL) śmiejesz
się z połączenia tych dwóch rzeczy, więc już zupełnie nie rozumiem, skąd
u Ciebie to powyższe zdziwienie.

Obniżony poziom kindersztuby ma wpływ na co innego, widać to według mnie
choćby na znacznym zmniejszeniu dystansu na linii dziecko-dorosły, co
nie zawsze jest złe, ale niestety za tym często idzie brak elementarnego
szacunku. I to widać nawet w drobiazgach. Dla przykładu - kiedy ja
miałam mniej więcej 4 lata, grzecznie zapytałam przyjaciółkę mojej mamy,
z której dziećmi się często widywałam i bawiłam, czy mogę się do niej
zwracać per ciociu. Obecnie większość koleżanek i kolegów mojej córki
wali do mnie per ciociu i na Ty bez najmniejszego zająknięcia i
zapytania. Nie żeby mi to jakoś szczególnie przeszkadzało, ale nie w
każdym przypadku jest to miłe.

Ewa

Radykalne rozwiązanie Wolniewicza
Przeszczepy