Kastrowanie kobiet polskich

171. Data: 2015-10-06 20:57:08

Temat: Re: Kastrowanie kobiet polskich
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-06 o 16:07, krys pisze:

> Może po prostu jest młodsza. 35+ i już wszystko jasne.

No, jasne.
Tak czy inaczej dzięki.

Ewa

172. Data: 2015-10-06 21:26:35

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-06 o 18:52, zdumiony pisze:

> Będę sobą, tylko ciało doskonalsze

a dlaczego chciałbyś narzucić sobie takie straszliwe ograniczenie w niebie?

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

173. Data: 2015-10-06 23:56:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Oct 2015 20:47:16 +0200, Chiron napisał(a):

> Co zabierzemy ze sobą Tam? To, co zaznaczamy naszymi emocjami, silnymi
> emocjami a także emocjami innych. Są też więc nasze wyobrażenia o nas samych
> a także to, co zrobilismy sobie i innym (dla siebie i dla innych). Liczą się
> przy tym nasze prawdziwe intencje. Niejako "przerabiamy" różne scenariusze.
> Jeśli w sposób udany (czyli taki, że układ będzie wiązała miłość i wolność)-
> przynajmniej w tym zakresie, z tą osoba- naszą karmę wypaliliśmy.

Czytałam, że NICZEGO tam się nie zabiera - ani w reinkarnacji, ani po
śmierci jednorazowej żtp.

> IMO- kazda dusza ma swoje indywidualne zadanie. Nie wiem- być może nie
> wszystkie wracają. Mam przekonanie, że już tu byłem:-)

Kotwica ;-)

174. Data: 2015-10-07 07:29:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czytałam, że NICZEGO tam się nie zabiera - ani w reinkarnacji, ani po
> śmierci jednorazowej żtp.
W Koranie ponoć jest napisane, że tam zabierzemy tylko to, co uczynilismy
innym. No ale przecież tego uczy też chrześcijaństwo. Skoro ma być sąd- to
będą sądzone nasze uczynki. Czyli- je właśnie tam zabieramy

> Kotwica ;-)

Fakt. To takie kotwiczenie się na silnych emocjach- niezałatwionych
sprawach, złych intencjach- to nas kotwiczy.
Można by dyskutować o tym, czy wspomnienia z poprzednich wcieleń, zaszłości
karmiczne etc- to u mnie tylko fantazje, w które wierzę czy może w ogóle
sprawy, które da się inaczej wytłumaczyć, gdyby nie ustawienia rodzinne- w
których już kilka razy brałem udział. One pokazują karmę rodzinną

--

Chiron

175. Data: 2015-10-07 07:45:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

- pokaż cytowany tekst -
> [...]

sprawy, które da się inaczej wytłumaczyć, gdyby nie ustawienia rodzinne- w
których już kilka razy brałem udział. One pokazują karmę rodzinną

Pokazują debila co na szamanizm się nabiera.

176. Data: 2015-10-07 08:02:20

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> No proszę Cię, Justyno! Szkoła i przedszkole mają uczyć relacji
> rodzinnych, zwłaszcza między mężem a żoną? IMO to się z domu wynosi.
> Tylko i wyłącznie.

Naiwna jesteś, jeśli sadzisz, że szkoła nie ma wpływu na Twoje dziecko. Po
to właśnie działa, żeby prać mózgi dżenderami, "tolerancją" i poprawnością
polityczną. Relacje międzyludzkie w szkole też istnieją, a przynoszą je
dzieci z różnych domów. Tych funkcjonujacych inaczej, niż Twój też.
I zgadnij, kto ma w stadzie wiekszą siłe przebicia - grzeczna Ewusia, czy
"wyzwolona", rzucająca fuckami Kaśka?

> W związku z kindersztubą? Na relacje mąż-żona? No nie za bardzo.

Relacje mąż-żona, to nie jest kindersztuba.

> Zresztą, jak widzę w kolejnych postach, sama (przy wtórze XL) śmiejesz
> się z połączenia tych dwóch rzeczy, więc już zupełnie nie rozumiem, skąd
> u Ciebie to powyższe zdziwienie.

I prawdopodobnie nie zrozumiesz. Tak jak ja nie zrozumiem wyższej
matematyki.

> [...]
> choćby na znacznym zmniejszeniu dystansu na linii dziecko-dorosły, co
> nie zawsze jest złe, ale niestety za tym często idzie brak elementarnego
> szacunku. I to widać nawet w drobiazgach. Dla przykładu - kiedy ja
> miałam mniej więcej 4 lata, grzecznie zapytałam przyjaciółkę mojej mamy,
> z której dziećmi się często widywałam i bawiłam, czy mogę się do niej
> zwracać per ciociu. Obecnie większość koleżanek i kolegów mojej córki
> wali do mnie per ciociu i na Ty bez najmniejszego zająknięcia i
> zapytania. Nie żeby mi to jakoś szczególnie przeszkadzało, ale nie w

Nie mam tego problemu. Ja jestem dla koleżeństwa moich dzieci "panią
Justyną", dla niektórych małolatów "ciocią" - ale to na wyraźne polecenie
ich rodziców. Małolaty po dorośnięciu do gimnazjum samoczynnie przestają
"ciociować". Przy czym najmłodsze "ciociujące" ma rodziców 30+.
Za to "ciociujemy" nawzajem z dziećmi sąsiadów i sąsiadami, gdzie młodsze
pokolenie ma 40+, a starsze 65+.

177. Data: 2015-10-07 08:32:05

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.10.2015 o 07:29, Chiron pisze:
> [...]
> może w ogóle sprawy, które da się inaczej wytłumaczyć, gdyby nie
> ustawienia rodzinne- w których już kilka razy brałem udział. One

NIE MA czegoś takiego jak karma rodzinna. Te ustawienia to szamanizm,
który może zupełnie zniszczyć psychikę.

178. Data: 2015-10-07 08:32:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-07 o 08:02, krys pisze:

> Naiwna jesteś, jeśli sadzisz, że szkoła nie ma wpływu na Twoje dziecko.

Nie twierdzę, że nie ma. Ale właśnie największy wpływ ma na tzw.
_kindersztubę_, dlatego o niej napisałam.
Na relacje mąż-żona największy wpływ ma rodzina, z której dziecko się
wywodzi. I kropka.

> Relacje mąż-żona, to nie jest kindersztuba.

To dlaczego uparcie usiłujesz to łączyć? Prześledź jeszcze raz, co kto
napisał. Bo jak rozumiem TO było ironiczne:
"I w związku z tym nie widać zadnych różnic w podejsciu do zycia 20- i
40-latków."

> Małolaty po dorośnięciu do gimnazjum samoczynnie przestają
> "ciociować".

No, zobaczy się. Mam nadzieję, że nie będę musiała firmować swoją osobą
niektórych późniejszych nastolatków na ulicy.

Ewa

179. Data: 2015-10-07 08:33:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-06 o 23:56, Ikselka pisze:

> Czytałam, że NICZEGO tam się nie zabiera - ani w reinkarnacji, ani po
> śmierci jednorazowej żtp.

Boso.

Ewa

180. Data: 2015-10-07 08:33:26

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2015 o 20:47, Chiron pisze:
> IMO- kazda dusza ma swoje indywidualne zadanie. Nie wiem- być może nie
> wszystkie wracają. Mam przekonanie, że już tu byłem:-)

A ja mam dziwne przekonanie że nie byłem. czy to oznacza że mam się
jeszcze wcielić? dziękuję za taką propozycję.

Radykalne rozwiązanie Wolniewicza
Przeszczepy
Grochówka bez grochu...
Grzech pychy i zazdrości