Kastrowanie kobiet polskich

241. Data: 2015-10-11 12:02:31

Temat: Re: Kastrowanie kobiet polskich
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I zawsze stawiasz na czarnego?

Ja zawsze na starą szkapę.

pełna podziwu

242. Data: 2015-10-11 12:09:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 12:02, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-10-11 11:50, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Ja zawsze na starą szkapę.

A ja - patriotycznie - na naszą.

Ewa

243. Data: 2015-10-11 13:07:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-10-11 08:45, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> To Cię może dużo kosztować.

> Tak tylko odpowiadam.

Ja nie pytałem, jak król Staś- czy moge zapukać do Twojego serduszka. Ja
tylko pytałem, czy przyjmiesz moje zaproszenie do restauracji.

--

Chiron

244. Data: 2015-10-11 13:55:57

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> I to:

> Się zdecyduj, bo tak się nie da rozmawiać, serio.

Zwłaszcza, jak się potnie przypadkowo.

I tak - z moich obserwacji wynika, ze młodsze pokolenie inaczej podchodzi do
relacji między sobą. Wcześniej już pisałam o normach starszego pokolenia, w
których chamstwo i tumiwisizm były marginesem i o odwrotności wśród
"młodych". Nie chce mi sie pisać w kółko. Kto miał zrozumieć - zrozumiał.

> I ostatni raz z mojej strony - ja też uważam, że opisana przez Ciebie
> sytuacja z zepsutym samochodem świadczyła o beznadziejnej relacji w TYM
> KONKRETNYM małżeństwie. Ale ja nie wnioskuję na tej podstawie o
> relacjach we wszystkich czy nawet w większości innych małżeństw
> młodszego pokolenia. Jeżeli się z czymś nie zgadzam, to z Twoim
> negatywnym generalizowaniem

Każdy widzi, co chce.

> I zawsze stawiasz na czarnego?

Staram się.
O ile rozumiesz ideę "czarnego konia".

245. Data: 2015-10-11 14:50:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-11 13:07, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Ja nie pytałem, jak król Staś- czy moge zapukać do Twojego serduszka. Ja
> tylko pytałem, czy przyjmiesz moje zaproszenie do restauracji.

Powiadasz, że zapraszasz wszystkich, ale płacisz tylko za kochanych?
Jakież to wyrafinowane...

246. Data: 2015-10-11 17:56:36

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Powiadasz, że zapraszasz wszystkich, ale płacisz tylko za kochanych?
> Jakież to wyrafinowane...

No ale skoro ja nie biorę pieniędzy- to dlaczego mam płacić?

--

Chiron

247. Data: 2015-10-11 18:17:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-11 17:56, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Pytanie nie do mnie.

Ja mam.

248. Data: 2015-10-11 19:09:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 13:55, krys pisze:

> Zwłaszcza, jak się potnie przypadkowo.

To było pocięte bardzo nieprzypadkowo i bardzo przemyślanie.

> [...]
> których chamstwo i tumiwisizm były marginesem i o odwrotności wśród
> "młodych". Nie chce mi sie pisać w kółko. Kto miał zrozumieć - zrozumiał.

Od początku rozumiem to tak właśnie. I z tym właśnie pozwoliłam sobie
polemizować.

Dzięki za wymianę opinii.

Ewa

249. Data: 2015-10-11 19:11:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 18:17, Qrczak pisze:
> Ja mam.

Ja też.

Ewa

--