Kasztany a kwiaty

1. Data: 2000-09-18 15:02:46

Temat: Kasztany a kwiaty
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy macie wyrobione zdanie na temat wplywu bliskosci kasztanow na cfiety
doniczkowe? (tak, jak np. z jablkami jest) Bo aldnie totoj w swoim
sasiedztwie wyglada, ale nie wiem, jak sie sobie czkawka odbije.

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-09-18 23:39:07

Temat: Re: Kasztany a kwiaty
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie wyrobione zdanie na temat wplywu bliskosci kasztanow na

Wg. moich informacji najlepsze kasztany rosna na placu Pigall e.

:-)Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

3. Data: 2000-09-19 05:11:51

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wg. moich informacji najlepsze kasztany rosna na placu Pigall e.

No tak. Ogrodnik!
Handlowiec powie: "najlepsze kasztany sprzedają...
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

4. Data: 2000-09-19 06:50:18

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wg. moich informacji najlepsze kasztany rosna na placu Pigall e.
>

>:-)Pozdrowienia
>p...@r...pl

A kwitna wlasnie w Lublinie na ul. 1-Maja.
pik

5. Data: 2000-09-19 07:33:16

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Sep 2000, Piotr Kieraciński wrote:

> A kwitna wlasnie w Lublinie na ul. 1-Maja.
> pik

czyzby maturalna sesja poprawkowa?

D.P.

6. Data: 2000-09-19 12:49:01

Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8q6b9m$ulf$...@a...webcorp.com.pl...

> Wg. moich informacji najlepsze kasztany rosna na placu Pigall e.

Zuzanna lubi je tylko jesienią

Andrzej

7. Data: 2000-09-19 17:42:28

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> wrote in message

> Wg. moich informacji najlepsze kasztany rosna na placu Pigall e.

Ta informacja jest mocno zdezaktualizowana przynajmniej z 50 lat (albo jest
celowa dezinformacja uprawiana przez kpt. Klossa) . Nie znalazlem tam
zadnego kasztana ani kasztanowca.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda

8. Data: 2000-09-19 20:58:45

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kwitna wlasnie w Lublinie na ul. 1-Maja.

Wszystko się zgadza, kasztanowce kwitną na ok. 1 maja, 3 maja.
Dziwne by było gdyby kwitły na 11listopada lub Stycznia (Stanisława).

Natomiast chciałbym stanowczo zaprotestować przeciwko insynuacji, że Zuzanna
lubi je tylko jesienią.

:-)))Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl

9. Data: 2000-09-21 09:05:03

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Wg. moich informacji najlepsze kasztany rosna na placu Pigall e.

Ja w kwestii formalnej: pytanie nie brzmialo, gdzie rosna.

Pozdrawiam,
robal.

Re: Zielnik
Zielnik