Kaszubska jesień

11. Data: 2006-09-25 08:08:24

Temat: Re: Kaszubska jesień-sprawozdanie
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa napisał(a):
> Wiesz Basiu jak z nazewnictwem (-:
> Siedze w *goglach* i się męcze [...]

;-)
To je zdejmij i się nie męcz, użyj google.
pozdr. Jerzy

12. Data: 2006-09-25 08:25:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> ;-)
> To je zdejmij i się nie męcz, użyj google.

A Ty się przestań czepiać, napisz lepiej coś mądrego (tak, wiem, to znacznie
trudniejsze) ;)

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2006-09-25 08:56:44

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> A Ty się przestań czepiać, napisz lepiej coś mądrego (tak, wiem, to znacznie
> trudniejsze) ;)

Ja, mam pisać coś mądrego? I to sam z siebie? I w dodatku na grupę? I za
darmo?
;-)
Prędzej pomoge Teresie odszukac te nazwy jak coś podrzuci.
:-P
pozdr. Jerzy

14. Data: 2006-09-25 09:25:00

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> darmo?
> ;-)
> Prędzej pomoge Teresie odszukac te nazwy jak coś podrzuci.

To ją zastąpię...znajdź szałwię argentyńską i bambusa hakonechloę :-P

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2006-09-25 10:13:14

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> znacznie
>
> To ją zastąpię...znajdź szałwię argentyńską

Salvia columbariae - szałwia kolumbijska
http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&rls=GGGL%2
CGGGL%3A2006-27%2CGGGL%3Apl&q=Salvia+columbariae&btn
G=Szukaj&lr=

> i bambusa hakonechloę :-P

Z tym bambusem to jest problem:
Hakonechloa macra - hakonechloa smukła
http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&rls=GGGL%2
CGGGL%3A2006-27%2CGGGL%3Apl&q=hakonechloa+macra&btnG
=Szukaj&lr=

pozdr. Jerzy

16. Data: 2006-09-25 12:52:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Salvia columbariae - szałwia kolumbijska

Nie, Jerzy, psycholog z Ciebie żaden i nie znasz mentalności sprzedających.
To Salvia argentea po prostu:)

> Z tym bambusem to jest problem:
> Hakonechloa macra - hakonechloa smukła

Nie ma problemu, bo to nie bambus:D Kolejne ćwiczenie z psychologii;)

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2006-09-25 15:05:10

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> [...]
> To Salvia argentea po prostu:)

> Nie ma problemu, bo to nie bambus:D Kolejne ćwiczenie z psychologii;)

Nie masz zwyczaju klikania na linki? Tam było wszystko to co cię dręczy.
:-P
pozdr. Jerzy

18. Data: 2006-09-25 16:29:08

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" napisała:

> Ładniejszych nie było?
> Ta pierwsza, jakaś takak, hmm... trupia;)

Jest piękna i pasuje mi do krawata ;-))

> Jakie krówki, bo mnie ssie z ciekawości?

Słodziutkie, do jedzenia nie ssania, podstawowy artykół na targach
ogrodniczych ;-)

--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

19. Data: 2006-09-25 17:07:20

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> ;-)
> To je zdejmij i się nie męcz, użyj google.

Jak zdejmę , to na nic mi goooogle (-:

Pozdrawiam TeresaR

20. Data: 2006-09-25 17:13:05

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> darmo?
> ;-)
> Prędzej pomoge Teresie odszukac te nazwy jak coś podrzuci.

W takim razie pomóż :)
Zobacz w archiwum , stary post "Ficus lyrata" .
Wiele jeszcze jest na ktore możesz odpowiedzieć i popisać się umiejętnością
szperania w googlach :-)

Pozdrawiam TeresaR

Pennisetum messiacum
owoce pigwy