Kata (Katka) jeszcze raz!

1. Data: 2005-06-14 13:49:10

Temat: Re: Kata (Katka) jeszcze raz!
Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z was orientuje się w którym jeszcze sklepie internetowym, prócz
> niteczki, dostanę włóczkę katę (lub katkę). W Niteczce jeszcze nie
> dołożyli
Tutaj:
http://www.wloczki.pl/cgibin/shop?show=0203&sort=id&
sid=451cf860
ale pokazują tylko 2 kolory :(

Pozdrówki
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

2. Data: 2005-06-14 14:37:36

Temat: Kata (Katka) jeszcze raz!
Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś z was orientuje się w którym jeszcze sklepie internetowym, prócz
niteczki, dostanę włóczkę katę (lub katkę). W Niteczce jeszcze nie dołożyli
tej oferty, na odpowiedź od nich nie mogę się doczekać, a czas nagli, bo
siostra złożyła u mnie zamówienie na prezent urodzinowy :-)

Z góry dziękuje za pomoc!

Pozdrawiam, Marta

3. Data: 2005-06-14 14:59:32

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Tutaj:
> http://www.wloczki.pl/cgibin/shop?show=0203&sort=id&
sid=451cf860
> ale pokazują tylko 2 kolory :(

No właśnie tych kolorów mi brakuje...

Pozdrawiam, Marta

4. Data: 2005-06-15 10:05:32

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W?a?nie si? dowiedzia?am, ?e w Niteczce ju? nie b?dzie ani Katy ani Katki
> :-(

no to wieeeelka szkoda :(
pozostaje miec nadzieje, ze moze jakis inny sklep internetowy zacznie
prowadzic pełną kolorystyke Katy i Katki:)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

5. Data: 2005-06-15 11:01:28

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kriepa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tej oferty, na odpowiedź od nich nie mogę się doczekać, a czas nagli, bo
> siostra złożyła u mnie zamówienie na prezent urodzinowy :-)

Właśnie się dowiedziałam, że w Niteczce już nie będzie ani Katy ani Katki
:-(

Pozdrawiam, Marta

6. Data: 2005-06-15 11:59:56

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kriepa wrote:

> Właśnie się dowiedziałam, że w Niteczce już nie będzie ani Katy ani Katki
> :-(

Ale dlaczego :(
To naprawde fajne nici, niedrogie, w bardzo dzuzej gamie kolorystycznej,
IMO o nieboo lepsze od sonaty (ale to juz indywidualna sprawa).
Wiem, ze niektore pasmanterie internetowe sledza nasza grupke, wiec do
nich zawolanie - Katy i Katki mi (nam? :) ) trzeba

pozdr
aga

7. Data: 2005-06-15 13:25:05

Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prócz
Znalazłam jeszcze tutaj:
http://www.ekpol.com/page.php/1/0/show/75/
ale to hurtownia i widzę cenę za opakowanie. Pewnei to będzie za dużo dla
Ciebie, ale może z kimś na spółe :) Na pociechę napisali, że oferują dużo
kolorów.
Pozdrówki

--
, ,