Katalpa

11. Data: 2003-04-17 09:49:39

Temat: Re: Katalpa
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b7ln0f$qno$1@news.onet.pl Ela <e...@p...onet.pl>
napisał(a):

> Wiesz dlaczego kawały o blondynkach są takie krótkie?
>
> Dlatego, że inaczej mężczyźni nie zdołaliby ich zapamietać, hehe. :-)

Hejka. Jasnowłosa Elu dlaczego nie kupisz sobie tego "kidzka" :-) Tak
bez kidzka w święta nie wypada ;-)
Pozdrawiam krótko Ja...cki

H.Z: Choć rzadko żyły z chłopami - Orzeszkowa i Konopnicka współczuły ich
doli. :-)

12. Data: 2003-04-17 10:03:19

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko:
> Hejka. Jasnowłosa Elu dlaczego nie kupisz sobie tego "kidzka"
:-) Tak bez kidzka w święta nie wypada ;-)

Masz racje, w święta wszystko musi być tak trza. Tylko oświeć mnie
proszę, co to jest 'kidzek', bo my górale nawet nie wiemy, bez czego
chodzimy. ;-)

Pozdrawiam świątecznie

--
ELa

13. Data: 2003-04-17 10:16:26

Temat: Odp: Katalpa
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7lu9v$8mi$...@n...onet.pl...
> [...]
>
> Masz racje, w święta wszystko musi być tak trza. Tylko oświeć mnie
> proszę, co to jest 'kidzek', bo my górale nawet nie wiemy, bez czego

..ale namieszałeś, Dirko!.. tak btw,żadnych Kidzków już nie ma, odkąd
ostatni został wypędzony za to, że po imprezie wypił całe jeziorko.. :-)
..teraz nawet Sucha jest bez Kidzka!.. i co teraz?

pozdrawiam wyczekująco,
Agata

14. Data: 2003-04-17 10:19:18

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b7lu9v$8mi$1@news.onet.pl Ela
<e...@p...onet.pl>napisał(a):

> Masz racje, w święta wszystko musi być tak trza. Tylko oświeć mnie
> proszę, co to jest 'kidzek', bo my górale nawet nie wiemy, bez czego
> chodzimy. ;-)

Hejka. My ludzie środkowego wschodu od dawien dawna jesteśmy tak
zintegrowani z kidzkiem, że zapomnieliśmy nawet, co to takiego ;-)
Pozdrawiam też świątecznie Ja...cki

H.Z: Robinson nazwał go Piętaszkiem, gdyż miał śmieszne pięty. :-)

15. Data: 2003-04-17 11:07:04

Od: "Wojtek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Michal Misiurewicz:
>
> W grupie im łatwiej się obronić przed wiatrem. Moja jest samotna i
> sama walczy w halnym...

W jednej z książek znalazłem informację, że katalpę można kształtować
w ten sposób, że co jakiś czas przycina się główny pęd. Podobno i
tak odrośnie a sam zabieg znacznie wzmacnia pień. Sam nie jestem
zwolennikiem zbyt intensywnego cięcia ale jeżeli miałoby to sprawić,
że drzewo będzie lepiej znosić wiatry, które są u mnie dość silne to
czemu nie?
Wojtek

16. Data: 2003-04-17 14:27:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Agata" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> ..ale namieszałeś, Dirko!.. tak btw,żadnych Kidzków już nie ma, odkąd
> ostatni został wypędzony za to, że po imprezie wypił całe jeziorko.. :-)
> ..teraz nawet Sucha jest bez Kidzka!.. i co teraz?

Jak ja sobie przypominam, to zwykle byla to Mokra Zkidzkiem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

17. Data: 2003-04-17 17:44:36

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. My ludzie środkowego wschodu ????

Czy to Korea Północna?

18. Data: 2003-04-17 17:50:08

Temat: Odp: Katalpa & Petunia
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:BRyna.97226$J...@t...neo.rr.com..
.
> "Agata" <s...@p...onet.pl> wrote in message

:-)

> Jak ja sobie przypominam, to zwykle byla to Mokra Zkidzkiem.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

..o, to zamierzchłe czasy były! ...teraz jeno Sucha, zero Kidzków!.. ;-)
...właśnie powróciłam z supermarketu szczęśliwa (że udało mi się wreszcie
wydostać!) z ziemią do surfinii, a tu niemiłe zaskoczenie - na opakowaniu
nasionek petunii informacja: wysiew luty - marzec!.. ..i co tu teraz
robić?... ..siać do skrzynek teraz i wzejdzie jesienią?.. ...odłożyć
biedactwa na przyszły rok i zakupić gotowe sadzonki niebawem?... ..nie mam
pojęcia, jeśli wysieję teraz, to kiedy ich się spodziewać?!...

Agata (w kropce)

19. Data: 2003-04-17 18:12:14

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ELa (jasnowłosa góralka beskidzka)

Ooo:-)
sąsiadka?

Pozdrawiam
Marta

20. Data: 2003-04-17 18:45:58

Temat: Re: Katalpa & Petunia
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b7mpjp$1er$1@news.onet.pl Agata
<s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> biedactwa na przyszły rok i zakupić gotowe sadzonki niebawem?... ..nie mam
> pojęcia, jeśli wysieję teraz, to kiedy ich się spodziewać?!...

Hejka. Siej natychmiast, na pewno nadrobią opóźnienie. Wszak mamy latoś
spóźnioną wiosnę;-) Jak coś Ci nie wyjdzie, zawsze możesz kupić sadzonki :-)
Pozdrawiam ufnie Ja...cki

H.Z: Było to zimą 1557 roku. Janek Kochanowski pojechał saniami na kolonie
letnie do Francji. :-)

Kostrzewa owcza
traktorek dla ogrodnika sprzedam
sprzedam mały traktorek ogrodniczy