Katalpa purpurea

1. Data: 2008-04-10 09:48:14

Temat: Katalpa purpurea
Od: Szymonias <s...@s...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktoś się orientuje, kiedy powinna puszczać pąki? Po zimie nie
wygląda za dobrze, chociaż była zabezpieczona. Na pewno nie jest
zdrewniała.

Pozdrawiam,

Szymon

2. Data: 2008-04-10 10:53:40

Temat: Re: Katalpa purpurea
Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szymonias pisze:
> Witam,
>
> czy ktoś się orientuje, kiedy powinna puszczać pąki? Po zimie nie
> wygląda za dobrze, chociaż była zabezpieczona. Na pewno nie jest
> zdrewniała.

Katalpy bardzo późno puszczają. Chyba jako jedne z ostatnich. O ile
pamiętam to bliżej końca maja niż początku, tak więc cierpliwości.

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2008-04-10 13:00:58

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Szymonias wrote:

> czy ktoś się orientuje, kiedy powinna puszczać pąki? Po zimie nie
> wygląda za dobrze, chociaż była zabezpieczona. Na pewno nie jest
> zdrewniała.

Na katalpę jeszcze nie czas. I dobrze, bo jak wypuści listki za
wcześnie a przyjdzie przymrozek, to się te listki zmarnują.

U mnie zaczynają kwitnąć magnolie, a w prognozie na za kilka
dni 0 C :-(

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2008-04-10 20:34:14

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Apr 2008 09:00:58 -0400, Michal Misiurewicz napisał(a):

> U mnie zaczynają kwitnąć magnolie, a w prognozie na za kilka
> dni 0 C :-(

A u mnie kwitną już od jakiegoś czasu, dzisiaj i wczoraj było +22 C po
południu, podejrzewam że w południe więcej:)

Pozdrawiam,
Marta
--
http://www.mmm.home.pl

5. Data: 2008-04-10 22:08:20

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:47fe0f8a$0$4928$4c368faf@roadrunner.com...

> U mnie zaczynają kwitnąć magnolie, a w prognozie na za kilka
> dni 0 C :-(

Gwiazdziste?
U mnie juz kwitnie magnolia naga. Jest bardzo wczesna, porownywalnie do
japonskich lub nawet nieco wczesniejsza. W tym roku kwiatow jeszcze
przymrozek nie zniszczyl :)

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2008-04-11 20:09:57

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@h...pl> napisał w wiadomości

> A u mnie kwitną już od jakiegoś czasu, dzisiaj i wczoraj było +22 C po
> południu, podejrzewam że w południe więcej:)

U mnie rozwija pąki "Lennei".
Mam nadzieję, że w tym roku nie dopadną ją mrozy, tak jak w zeszłym,
i będzie cieszyła moje oczy w pełni rozkwitniętymi kwiatami.

Pozdrawiam Krycha.

nielegalna / legalna wycinka drzew...
Pada i cieplo
Sumak octowiec - jego system korzeniowy slaby czy mocny?
świboda
wissenne zakupy