Katar a utrata świadomości/omdlenie

1. Data: 2004-12-28 16:54:57

Temat: Katar a utrata świadomości/omdlenie
Od: "Łukasz" <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Postanowiłem opisać objawy jakie męczą mojego brata
a jako że nie mieszkam z nim, chciałbym wiedzieć czy po
opisanych objawach mam go "na siłę" zaciągnąć na badania
czy też raczej mu "samo przejdzie"

Chwilowe omdlenie występuje u niego po silniejszym
opróżnianiu nosa i jest połączone z uczuciem zatkania
uszu. Po chwili, gdy uszy się odetkają wraca też
świadomość....
Brat dużo czasu spędza za kierownicą więc stara sie w
takich momentach zatrzymywać samochód ale mimo
wszystko objawy te są niepokojące i będe wdzięczny
za wszelkie wskazówki/podpowiedzi...

Pozdrawiam
Łukasz

2. Data: 2004-12-28 19:19:47

Temat: Re: Katar a utrata świadomości/omdlenie
Od: KM <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz napisał(a):

> Chwilowe omdlenie występuje u niego po silniejszym
> opróżnianiu nosa i jest połączone z uczuciem zatkania
> uszu. Po chwili, gdy uszy się odetkają wraca też
> świadomość....

Co to znaczy omdlenie, tzn. pada na ziemię nieprzytomny ?
Tak wygląda omdlenie.

3. Data: 2004-12-28 22:46:52

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KM" <k...@m...pl> napisał w wiadomości

> Co to znaczy omdlenie, tzn. pada na ziemię nieprzytomny ?

Witam
Wyglada to na nieswiadomie wykonywana probe Valsalvy.
Próba polega na wykonaniu nasilonego wydechu przy zamkniętej głośni
prowadząca do wystąpienia bradykardii.

szanna

4. Data: 2004-12-29 14:21:32

Od: "Łukasz" <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to znaczy omdlenie, tzn. pada na ziemię nieprzytomny ?
> Tak wygląda omdlenie.

Witam...
Może nie opisałem tego przy pomocy najwłaściwszych słów
ale starałem się jak mogłem....
Swiadomość sytuacji ma cały czas ale jest to...... pisząc inaczej
stan w którym, będąc za kierownicą jadącego samochodu,
można stracić kontrolę nad pojazdem przy jako takiej
świadomości przebiegu wydarzenia

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź
Łukasz

5. Data: 2004-12-29 14:22:03

Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> Witam
> Wyglada to na nieswiadomie wykonywana probe Valsalvy.
> Próba polega na wykonaniu nasilonego wydechu przy zamkniętej głośni
> prowadząca do wystąpienia bradykardii.

eeee, a można jaśniej? :)
AI

6. Data: 2004-12-29 14:27:09

Od: "Łukasz" <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyglada to na nieswiadomie wykonywana probe Valsalvy.
> Próba polega na wykonaniu nasilonego wydechu przy zamkniętej głośni
> prowadząca do wystąpienia bradykardii.

Witam
Po odszyfrowaniu nieznajomych słówek ;-) dziękuję bardzo
za odpowiedź - będąc już teraz nieco bardziej o brata spokojny....

Pozdrawiam ;-)
Łukasz

7. Data: 2004-12-29 16:54:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest?? Kiedy przestanie boleć :[
Re: Co to może być?? Dicloduo nie pomaga =(
Sekcja...
Co to może być?? Dicloduo nie pomaga =(
kaszel