Katowice...

1. Data: 2002-11-07 22:21:18

Temat: Katowice...
Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej dziewczyny

W wątku "Chyba wypada sie przedstawic :)" proponowałam spotkanie katowickie
czy są chętne?

Mycha

1. Data: 2002-11-08 10:29:54

Temat: Re: Katowice...
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mycha wrote:

> hej dziewczyny
>
> W wštku "Chyba wypada sie przedstawic :)" proponowałam spotkanie katowickie
> czy sš chętne?
>
> Mycha

Prosze o konkrety:-)))

Agatek

1. Data: 2002-11-08 13:34:26

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mycha" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> hej dziewczyny
>
> W wątku "Chyba wypada sie przedstawic :)" proponowałam spotkanie
katowickie
> czy są chętne?
>
> Mycha

Ja jestem chętna. Ale że ode mnie do Katowic jest około godzina drogi, to
poproszę w dzień wolny od pracy jeśli to możliwe.
Gocha

1. Data: 2002-11-08 13:36:45

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o konkrety:-)))

Myślę, że Katowice będą odpowiednie - najłatwiejszy dojazd ze wszystkich
stron
czy niedziela lub poniedziałek nie będzie za wcześnie?

Mycha

1. Data: 2002-11-08 14:36:15

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ups, chyba troche sie pospieszylam :)

Dla mnie niestety bedzie - czytam newsy tylko w pracy, wiec nic sie nie
dowiem

Zreszta mam juz plany na ten weekend :(
Moze nastepny?
--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-08 18:54:24

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej dziewczyny
>
> W wątku "Chyba wypada sie przedstawic :)" proponowałam spotkanie
katowickie
> czy są chętne?

Jestem za ;-)))
Ale na razie zatoki mnie "wypoziomowały"
Może by tak w przyszła sobotę ( chyba 16.11 ) ?
No i gdzie ? Pora optymalna to pewnie w granicach 16-stej, żeby zdążyć
dojechać, no i wrócić o uczciwej porze.

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-08 23:24:04

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może by tak w przyszła sobotę ( chyba 16.11 ) ?
> No i gdzie ? Pora optymalna to pewnie w granicach 16-stej, żeby zdšżyć

Przyszly weekend dla mnie OK, tylko niekoniecznie sobota, bo szykuje się
parapetówa u znajomych (no, chyba żeby wcześniej, 14-15 i ucieknę ok 17)
proponuję angielski pub na rogu Mikołowskiej i Andrzeja - to chyba
najbliższa knajpa przy dworcu

Mycha

1. Data: 2002-11-13 07:23:36

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> parapetówa u znajomych (no, chyba żeby wcześniej, 14-15 i ucieknę ok 17)
> proponuję angielski pub na rogu Mikołowskiej i Andrzeja - to chyba

No i co dalej ?
Wyjdzie ta sobota czy nie ?
Bo muszę sobie zacząć grunt w domku przygotowywać :-)))

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-13 07:36:22

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i co dalej ?
> Wyjdzie ta sobota czy nie ?
> Bo muszę sobie zacząć grunt w domku przygotowywać :-)))

Hmm, w sobote ok. 14-15 mogloby chyba byc, bo pozniej (ok. 18:00) jedziemy
do moich rodzicow.
Mozna by tez isc do City Pub na 3-go Maja - tam jest sporo miejsca i jest
nawet sala dla niepalacych (chyba, ze ktos nalezy do gatunku lokomotyw ;))
--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-13 08:20:53

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nawet sala dla niepalacych (chyba, ze ktos nalezy do gatunku lokomotyw ;))

Mnie tam wszystko jedno, ja akurat nie palę :-)))
Byle było gdzie autko postawić,a z tym problem.
Plac Andrzeja mi nawet bardziej pasował, bo Wujek na Drzymały mieszka i bym
sobie autko u niego w podwórku postawiła :)
--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

Widzialyscie zadyme na grupie uroda?
FREE....Dla szydełkujących....i nie tylko
Bransoletki przyjaźni
Warszawianki - spotkanie
wróciłam:)