Katowice - spotkanie - KONKRETY !!!

1. Data: 2005-01-17 12:42:21

Temat: Katowice - spotkanie - KONKRETY !!!
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Po konsultacjach z kilkoma osobami bywającymi w knajpach ;-)))
padło na cieszący się bardzo dobrą opinią bar wegetariański - "Złoty Osioł".
Zlokalizowany jest w samym centrum Katowic przy ul. Mariackiej 1 ( właściwie na
rogu Mariackiej i Dworcowej ) - jakieś 3 rzuty beretem od Dworca PKP, PKS i WPK.
Zaparkować auto można, o ile pamiętam w soboty do 14-stej obowiązują
parkomaty ;-(((

Linki do lokalu:
http://www.mlask.pl/lokal.php?id_lokal=97&=&szukaj=z
łoty%
20osioł&id=0&max=2&page=0
http://www.wegetarianski.pl/przewodnik.php

Rozmawiałam z Panią, jest możliwość rezerwacji miejsc, a nawet odrębnej salki,
ale w niej może się pomieścić max 10 osób.

Proponuję sobotę, 5-go lutego o godz. 10:00.
Pora w sumie wczesna, ale Pani mi powiedziała, że w soboty gdzieś od godz.
13:30-14:00 zaczyna się w knajpie straszny młyn, więc lepiej wcześniej.

Bardzo proszę o dopisywanie się, kto przyjedzie, bo wtedy będę wiedziała na ile
osób robić rezerwację.

Krysia
( Gliwice )

1. Data: 2005-01-17 13:29:45

Temat: Re: Katowice - spotkanie - KONKRETY !!!
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Pierwsza chętna :)) Małgorzata z Pszczyny.
Małgorzata

1. Data: 2005-01-17 13:42:48

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zjawie sie!!!
Agatek

--
"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na zycie.To rozwoj duchowy."
Kurt Vonnegut

1. Data: 2005-01-17 13:53:04

Od: Brzudula <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też się zapowiadam :)

Agnieszka z Sosnowca

GG: 1673055
tlen: brzydula13

1. Data: 2005-01-17 16:17:22

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę napewno!
Aga

1. Data: 2005-01-17 17:13:04

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapisalam duzymi literami w kalendarzu :)

ANia

1. Data: 2005-01-17 18:11:41

Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Kayra napisał(a):

> Bardzo proszę o dopisywanie się, kto przyjedzie, bo wtedy będę wiedziała na ile
> osób robić rezerwację.

Będę, jeśli tylko nic niespodziewanego się nie wydarzy.
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka) - Katowice

1. Data: 2005-01-17 18:35:53

Od: "AnnaSz" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postaram sie zjawić!!!
AnnaSZ (Chorzów)

1. Data: 2005-01-17 20:06:43

Od: "ufffo" <blue_rabbit[no-spam-please]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja też będę :)

pozdrawiam
ufffo :) z katowic

1. Data: 2005-01-17 21:11:09

Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja owszem, a ja tak :)
--
Anngo i Blazej (06/09/2005) z Katowic

xxx -- pytanie techniczne
Ciuszki dla niemowlaka-znacie jakies strony?
Ciuszki dla niemowlaka-znacie jakies strony?
(szydełko)101 projektów
sklep - szukam, bo było