Katowice spotkanie-niespodzianka

1. Data: 2005-01-19 16:14:40

Temat: Katowice spotkanie-niespodzianka
Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ta niespodzianką ma być Pani dziennikarka. Zaraz wszystko wytłumaczę.
Spotkałam sięz Panią dziennikarką z "Gazety wyborczej" i pytała czy może
przyjechać spotkać się z nami w "Złotym ośle" może coś o nas napisać...
Ale powiedziałam, że najpierw Was zapytam o zdanie czy Wy sobie tego
życzycie.
Jeśli nie- napewno to uszanuje
Aramis
http://pg.photos.yahoo.com/ph/wojtekstr/my_photos

1. Data: 2005-01-19 16:47:34

Temat: Re: Katowice spotkanie-niespodzianka
Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-01-19 16:57:59

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również nie mam nic przeciwko :)
Poza tym trzeba promować rękodzieło!!!
Aga

1. Data: 2005-01-19 17:04:34

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

no no :) robimy sie coraz bardziej popularni:))) nie mam nic przeciwko co by o
nas napisali niech inni pozazdroszcza nam tych talentow:)

Aga (Gliwice)

1. Data: 2005-01-19 18:50:12

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Spotkałam sięz Panią dziennikarką z "Gazety wyborczej" i pytała czy może
> przyjechać spotkać się z nami w "Złotym ośle" może coś o nas napisać...

Jak się p. redaktor nie boi, że ją zakrzyżykujemy, zadrutujemy i na koniec
zafrywolitkujemy, to serdecznie zapraszamy ;-)))
A nuż się "nawróci" na rękodzieło i się do nas przyłączy ;-)))

Krysia
( Gliwice )

PS1. Jak tak patrzę, po grupce, ile chętnych na to spotkanie, to tylko
pozostaje mieć nadzieję, że "Osioł" nie pęknie w szwach ;-)))
PS2. A to ta p. redaktor , co to "kołderkową" akcję w gimnazjum w
Mysłowicach opisała ???

1. Data: 2005-01-19 19:55:58

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak juz cos dobrego o Was napisze to my poprosimy "przedruk " na grupke
:))))))

pozdrawiam zyczac udanego zbiorowego robotkowania

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2005-01-19 23:53:38

Od: "Basia" <borbaska[NOSPAM]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja też podrzucę niespodziankę :)

http://www.republika.pl/medb/robotki.jpg
http://www.republika.pl/medb/robotki2.jpg
http://www.republika.pl/medb/robotki3.jpg
http://www.republika.pl/medb/robotki4.jpg
http://www.republika.pl/medb/robotki5.jpg

To jest bardzo robocza wersja naszego ostatniego spotkania ale ja wciąż
czekam na materiały od posiadaczek cyfrówek :)

Do zobaczenia
Basia

1. Data: 2005-01-20 07:29:32

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ta niespodzianką ma być Pani dziennikarka. Zaraz wszystko wytłumaczę.
> Spotkałam sięz Panią dziennikarką z "Gazety wyborczej" i pytała czy może
<ciach>

No to pani reaktor co nieco już napisała

http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,2502652.htm

Krysia
( Gliwice )

1. Data: 2005-01-20 09:23:57

Od: k...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie to super!!!
Nie dość ,że debiut to jeszcze może będę w gazecie;)
Zabiorę aparat cyfrowy , muszę to uwiecznić;)

Marzena

1. Data: 2005-01-20 09:53:52

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

Strona > No to pani reaktor co nieco już napisała

> http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,2502652.htm
>
> Krysia
> ( Gliwice )

Strona się nie otwiera. Na pewno dałaś dobry namiar?

Jandulka (Warszawa)

xxx abc
Maria van Scharrenburg 23008
[OT] zupelny i calkowity OT- albumy na yahoo
lamiony
relacja z kursu frywolitek