Katulowisko - Czyli jak pisać o przyrodzie

41. Data: 2005-05-18 20:34:48

Temat: Re: Katulowisko - Czyli jak pisać o przyrodzie
Od: TooOld w Milanówku <tooold@tooold_nie_chce_spamu_superhost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta Marta Góra
napisał(a), a oto oficjalna odpowiedź naszego wysłannika na rubieży
polskiego internetu:

. Po prostu nie czuję takiej potrzeby. I to jest
> właściwie jedyny powód dla którego ta strona do gustu mi nie przypadła.

no cóż to kwintesencja sensu Twojej krytyki tej strony - a w zasadzie moim
zdaniem bezsensu ;-)

ja bym na marginesie skrytykował też stronę
http://www.teatrwielki.pl/

nie czuje jakoś potrzeby istnienia tej strony i tej muzyki - powaznie.

--
pozdrawiam, kochany rekinek kolcobrzuchaty = J.K. Chiliński
"TooOld"=Transforming Organism Optimized for Observation and Logical Destruction

42. Data: 2005-05-18 20:50:35

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d6g91u$844$1@nemesis.news.tpi.pl TooOld w Milanówku
<tooold@tooold_nie_chce_spamu_superhost.pl> napisał(a):

> no cóż to kwintesencja sensu Twojej krytyki tej strony - a w
> zasadzie moim zdaniem bezsensu ;-)

Hejka. Rekinku, Ty chyba też nie zostałeś zaproszony do słynnego ogrodu
podbeskidzkiej Semiramidy? ;-)

> ja bym na marginesie skrytykował też stronę
> http://www.teatrwielki.pl/
>
> nie czuje jakoś potrzeby istnienia tej strony i tej muzyki -
> powaznie.

No, coś Ty. ;-) Baletów nie lubisz?
Pozdrawiam operowo Ja...cki

43. Data: 2005-05-18 21:04:34

Od: TooOld w Milanówku <tooold@tooold_nie_chce_spamu_superhost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta Dirko napisał(a), a
oto oficjalna odpowiedź naszego wysłannika na rubieży polskiego internetu:

> Hejka. Rekinku, Ty chyba też nie zostałeś zaproszony do słynnego ogrodu
> podbeskidzkiej Semiramidy? ;-)

ja tam nie mam teraz czasu na jakies wiszące, mityczne ogrody ;-)

"uprawiam jeden ogródek" i to mi wystarcza ;-P

> No, coś Ty. ;-) Baletów nie lubisz?
> Pozdrawiam operowo Ja...cki

ano z muzyki to wolę od facetów w obcisłych :
http://yes.art.pl/
http://www.farbenlehre.plocman.pl/index3.htm
http://www.akurat.pl/
http://www.redhotchilipeppers.hk.pl/
http://odyniec.republika.pl/
http://www.poisondoor.com/tsom
http://www.pronet.lublin.pl/~peppers
http://www.u2.mmx.pl/
http://www.strachynalachy.art.pl/

44. Data: 2005-05-18 21:40:46

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 May 2005 22:34:48 +0200, TooOld w Milanówku napisał(a):

> . Po prostu nie czuję takiej potrzeby. I to jest
>
> no cóż to kwintesencja sensu Twojej krytyki tej strony - a w zasadzie moim
> zdaniem bezsensu ;-)

Widzę, że panowie utworzyli zwarty front.
Zauważ, że w pierwszym poście napisałam zarówno o tym co mi się nie
spodobało, ale też o tym co się spodobało.
Czytaj całość a nie tylko to co chcesz przeczytać.

Pozdrawiam
Marta

45. Data: 2005-05-18 23:06:59

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Widzę, że panowie utworzyli zwarty front.

Bo panowie na wiosnę robią sie romantyczni a kobiety po otwarciu szafy z
wiosenną garderobą stają się bardzo merytoryczne i wściekaja sie na samą
myśl, że mają wejść wiosną w zeszłoroczną sukienkę.
I nie daj boże gdy ona już dwie zimy wisiała w szafie.
A jeżeli w dodatku zrobiła się za ciasna (przytyło się)
no to kaplica totalna i żegnaj dobry nastroju na miesiąc
co najmniej. Albo przynajmniej do wiosennych zakupów
nowych fatałaszków.
Pantofle też chciałoby się nowe założyć by koleżankom,
które już paradują w nowych ciuchach zaimponować
i by sąsiadki zazdrość zjadła.
No i jak Kobieta na wiosnę ma być podatna na romantyczność
i poetykę Katulowej strony skoro dookoła stres, stres i jeszcze raz stres.

> Pozdrawiam
> Marta

Apelując o większe zrozumienie kobiecej natury na wiosnę
Pozdrawiam pogodnie
skryba

46. Data: 2005-05-18 23:34:28

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Pytałem kiedyś Katulę jaki owoc jest przedstawiony obok opisu
> aktinidii-bo aktinidia to nie jest-, ale nie dostałem odpowiedzi.

Pierwsze kroki na tej stronie skierowalem do dzialu "drzewa i krzewy"; tam
widze owoce dlawisza i tym wieksze jest moje zdziwienie, gdy czytam:
"aktinidia". Autorka pisze, ze doczekala sie owocow. Mam nadzieje, ze,
choc polskim kiwi to nazywa, nie zamierza ich jesc ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

47. Data: 2005-05-18 23:44:49

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Ja odniosłam wrażenie, że autorka [...] chce być bardziej prosta i
wiejska niż mieszkańcy wsi normalnie są.

Mysle, ze dotykasz prawdy, lub jej okolic ;)
Strona jak strona - z mojego punktu widzenia sa ciekawsze.
Rozumiem podejscie autorki z zachwytem do wszystkiego co zyje ale sposob
pisania o tym nie przypadl mi do gustu.

Pozdrawiam,
Bpjea

48. Data: 2005-05-18 23:51:25

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> [...] Może też nie rozumiem tej potrzeby
> uzewnętrzniania swoich uczuć na każdym kroku, tych wszystkich blogów i
pamietników.

Blogow nie czytam. Szkoda mi czasu na czytanie wszystkiego tego, co komu
slina na jezyk przyniesie.

> [...] Od dłuzszego czasu zastanwiam się dlaczego to ludzie robią?

Ludzie sa rozni i cale szczescie :)

> A zdjecia faktcznie dobre, sama chciałabym kiedyś takie robić.

Niezle. Mi brakuje sprzetu do robienia zdjec wzglednej jakosci.

Pozdrawiam,
Bpjea

49. Data: 2005-05-19 00:02:09

Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może jestem zbyt pragmatyczna, ale osobiste przemyslenia publikowane w
> necie nie są już osobiste. Może też nie rozumiem tej potrzeby
> uzewnętrzniania swoich uczuć na każdym kroku, tych wszystkich albumów ze
> zdjęciem Zosi jak wyrżnął jej się pierwszy ząbek i jak zrobiła kupę, zdjęć
> z porodów, ślubów i pogrzebów, tych wszystkich blogów i pamietników. Trąci
> to dla mnie kiczem i dziecinym "kocham Anię z IV b".
> Od dłuzszego czasu zastanwiam się dlaczego to ludzie robią?

Dlaczego to robią, przecież to proste, chcą się podzielić swoją radością z
innymi i to już problem tych innych że tego nie postrzegają i nie rozumieja.

> Dla mnie rodzina, ogród, wyjście w góry i spotkania z przyjaciółmi są
> pewnym rodzajem sakrum, nie wyobrażam sobie bym kiedykolwiek chciała o tym
> rozpisywać się publicznie. +Po prostu nie czuję takiej potrzeby. I to jest
> właściwie jedyny powód dla którego ta strona do gustu mi nie przypadła.

Marto powód jest inny, Ty po prostu nie masz takiej wrażkliwości jak Katula i
jesteś zamkniętą w sobie zgorzkniałą osóbką i głeboko Ci tego współczuję. Myślę
że na tym forum są osoby które potrafią się cieszyć szczerze z radości innych
Tobie niestety tego brakuje, lecz cóż "są ludzie i ludziska tak jak i biusta i
biuściska" jak mawiał w takich przypadkach mój śp. Dziadek

> Pozdrawiam
> Marta

Pozdrawiam ze szczerym współczuciem,
Paweł Woynowski

50. Data: 2005-05-19 00:59:03

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"kompost" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> i najbardziej kochamy szerszenie,

A zebys wiedzial - byle nie w mieszkaniu :)

Pozdrawiam,
Bpjea

Drewutnia - kupię
Jak sie pozbyc korzenia???
winorosle
jak zwalczyć muszki w kwiatach doniczkowych?
Bonifacy