Re: Każdy kto tutaj pisze

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 7 Aug 2018 16:23:10 -0700 (PDT)
Subject: Re: Każdy kto tutaj pisze
From: tren R <t...@g...com>

W dniu wtorek, 7 sierpnia 2018 16:36:49 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Cenna samokrytyka, tylko czemu tak wstydliwie zakamuflowana
> kwantyfikatorem?
> Staw czoło temu wyzwaniu i napisz otwarcie: ,,Jestem
> popierdolony".
> Zabrzmi bardziej prawdopodobnie.
>
> --
> XL

ty jak zwykle nic kurwa nie rozumiesz.
przecież, skoro piszę na grupie, sam się wpisuję w tę definicję.
co tu jest wstydliwie zakamuflowane? chyba twoja chęć do bycia najmądrzejszą pindą w
kurniku. niestety, tam raczej nigdy nie dotrzesz. piszę "raczej" bo jednak tego nikt
nie wie, jakiś tam potencjał masz. podobnie jak cbnet. kurwa, ten to był palant!
żeńskim czarkiem, czarkownicą taką. wiedźmą nie, bo wiedźmy robią swoje i nie pierdol
tyle. one trują w realu, a nie na psp. ale spokojnie i tak w jakiś sposób jesteś
historią tej grupy. mniej więcej jak ks robak, o ile pamiętasz. a twoje posty o
robionym mężowi fellatio utkwiły oczywiście w mojej brudnej pamięcio-wyobraźni. no,
pis z tobą niewiasto.