Re: Kefir dobry na wszystko!

Subject: Re: Kefir dobry na wszystko!
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Akarm <a...@w...pl>
Date: Mon, 14 May 2018 14:48:35 +0200

W dniu 2018-05-14 o 14:12, d...@g...com pisze:

> Dam.Uwaga przybliżam:
> Skoro mleko/kefir mają domieszki chemiczne to jaki jest sens w dolewaniu do 100 ml
kefiru 900 ml mleka co 24h w celu otrzymania napoju o bardziej szlachetnych walorach
? Przecież fermentacja nie powoduje że otrzymany kefir ma lepszą jakość bo surowce są
zanieczyszczone i to nie zanika.

> Produkcja takiego kefiru w warunkach miejskich nie ma żadnego sensu.
> Chyba, że co niektórzy sądzą poprzez swoje magiczne myślenie, że jeżeli sporządzone
w domu to znaczy pod kontrolą to znaczy lepsze itd....

> Przekonaj mnie że się mylę.

Nadal nie wiem, po co o tym piszesz.
Nadal to jest ni z gruchy, ni z pietruchy.
To tak, jak ja bym nagle napisał, że bez sensu jest chałupnicza
produkcja pojemników na kefir. Przecież wtedy każdy uznałby mnie za
bezmózga.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/