Ketonal + alkohol - z odstępem

1. Data: 2012-09-23 19:27:32

Temat: Ketonal + alkohol - z odstępem
Od: "B.T." <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ponad dobę temu (jakoś wczoraj wieczorem) wzialem Ketonal Forte (100mg)
- sztuk jeden, z powodu paskudnego bólu zęba, ale to nieważne. Pytanie
brzmi: czy po takim czasie mogę spokojnie wypić 2-3 piwa?

BT

2. Data: 2012-09-23 19:35:27

Temat: Re: Ketonal + alkohol - z odstępem
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponad dobę temu (jakoś wczoraj wieczorem) wzialem Ketonal Forte (100mg)
> - sztuk jeden, z powodu paskudnego bólu zęba, ale to nieważne. Pytanie
> brzmi: czy po takim czasie mogę spokojnie wypić 2-3 piwa?
Pszeczytaj ulotkę, tam powinna być odpowiedź.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2012-09-27 14:07:25

Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.09.2012 21:27, B.T. pisze:
> [...]
> - sztuk jeden, z powodu paskudnego bólu zęba, ale to nieważne. Pytanie
> brzmi: czy po takim czasie mogę spokojnie wypić 2-3 piwa?

Ja przeżyłem, może Tobie też się uda:) Żadnych negatywnych skutków nie
odczułem..

4. Data: 2012-10-11 22:34:46

Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja przeżyłem, może Tobie też się uda:) Żadnych negatywnych skutków nie
> odczułem..

Zje...ana przez leki z alkoholem wątroba boli dopiero w ostatnim stadium,
tuż przed śmiercią.

5. Data: 2012-10-12 08:55:20

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 października 2012 00:34:47 UTC+2 użytkownik Kriss napisał:

> Zje...ana przez leki z alkoholem wątroba boli dopiero w ostatnim stadium,
> tuż przed śmiercią.

Uszkodzony nimi żołądek - znacznie wcześniej...

Ania

6. Data: 2012-11-22 23:08:44

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kriss" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zje...ana przez leki z alkoholem wątroba boli dopiero w ostatnim stadium, tuż
> przed śmiercią.

"Tuż" to ile czasu?

Feromon

kwas linolowy