Re: Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 19 Sep 2018 11:07:33 -0700 (PDT)
Subject: Re: Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?
From: Lord Gender <r...@g...com>

b...@g...com
użytkownik Lord Gender napisał:

> Konstytucja stanowi o Polskości a kraju przed wrogiem się broni. Nasze wspólnotowe
prawa zostały zaatakowane które stanowią o nas i nas chronią.

Ochujałeś? Prawo chujni mnie chroni? Jak?

Prawo chujni jest głównie pod interesy korpo.
https://youtu.be/JjQ-hTb2vxY

W roku 2017, uznanym przez rząd za rekordowo korzystny dla finansów publicznych,
obsługa długu publicznego wyniosła około 32 mld złotych, co oznacza, że na obsługę
długu publicznego Polska przeznacza WSZYSTKIE subwencje z Unii Europejskiej (ok. 28
mld złotych rocznie). W przeliczeniu na obywatela koszt obsługi długu publicznego w
roku 2017 wyniósł ponad 900 zł rocznie. Dla 5-osobowej rodziny oznacza to wydatek
rzędu prawie 5 tys. złotych rocznie tylko na obsługę długu publicznego, a przecież są
jeszcze inne podatki.

Możesz tego komunisty mi tu nie wklejać, niedostyć że bolszewicy z pis zaatakowali
prawa narodu polskiego to mi jeszcze komunistyczną gnidę tu wklejasz?. Zdrajców
ojczyzny komunistycznych mi tu jeszcze wklejasz, więc wypierdalaj z tymi komuszymi
"mundrusciami" zawsze antynarodowymi.