Kiedy te róże urosną?

11. Data: 2003-08-18 09:39:06

Temat: Odp: Kiedy te róże urosną?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik palo <p...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> Na szczęście nie wszyscy, o czym świadczą moje sadzonki. (Choć cena już
nie ta.)
> Jeszcze jedno. Ostatnio radzono mi powsadzać pomiędzy róże głóg - i ten
pomysł
> nawet mi się podoba. Zanim zacznę szukać sadzonek, może ktoś przetarł
szlaki?
> Chodzi tu o kilkaset sztuk, więc odpada spacer ze szpadelkiem i
wykopywanie
> sadzonek. Może z nasion?
> Pozdrawiam palo

Głóóg pomiędzy róże, nie zagłuszy ich?
--
Pozdrawiam, Kaśka

12. Data: 2003-08-18 09:59:00

Temat: Re: Kiedy te róże urosną?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "palo" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
szlaki?
> Chodzi tu o kilkaset sztuk, więc odpada spacer ze szpadelkiem i

Jest nowa oferta Florpaku - www.florpak.pl.

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2003-08-18 10:00:23

Od: "palo" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Głóóg pomiędzy róże, nie zagłuszy ich?
> --
> Pozdrawiam, Kaśka
Nnno.. nie wiem. Nie widziałem nigdy szczerze mówiąc żywopłotu z głogu. Jak on
wygląda w dolnych partiach? Generalnie chodzi mi o uzyskanie zwartej ściany
czegoś kłującego, a moje różyczki na razie giną w trawie.
Pewnie jestem zbyt niecierpliwy?
Pozdrawiam palo

14. Data: 2003-08-18 10:34:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ściany
> czegoś kłującego, a moje różyczki na razie giną w trawie.

A ałycza ma kolce? Bo taką zwartą ścianę z ałyczy na fotografiach widziałam.

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2003-08-18 10:41:24

Od: "palo" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety mam zakaz - ze względu na owoce i osy.
Pozdrawiam palo

16. Data: 2003-08-18 10:44:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ałycza ma kolce? Bo taką zwartą ścianę z ałyczy na fotografiach
widziałam.

> Pozdrawiam, Basia.

Nie ma.

Pozdrawia boletus

17. Data: 2003-08-18 10:53:34

Od: "" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widziałam.

>       Nie ma.
>
> Pozdrawia boletus

Jak to nie ma?
To co ci z wiem.onet.pl wypisują?
"Ałycza, śliwa wiśniowa odmiana kaukaska (Prunus cerasifera var. divaricata),
cierniste drzewo lub krzew, występujące dziko na Półwyspie..."
I do tego rysunek gałązki z cierniami.

Dopytuje palo

18. Data: 2003-08-18 10:54:10

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "palo" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

> pomysł
> szlaki?
> wykopywanie

Rozumiem, że miejsca masz dużo:-)
A moze by tak cały żywopłot z dzikiej róży a z przodu podosadzać miejscami
inne stare odmiany, miałbyś kwitnący żywopłot przez całe lato.
I pachnący:-)
Nie będzie to łatwe ani tanie, ale mając szkielet można już potem dosadzać
co dusza zapragnie...

Pozdrawiam
Marta

19. Data: 2003-08-18 10:55:59

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bhqamf$4jv$...@a...news.tpi.pl...
> widziałam.

> Nie ma.

No to ja zapraszam Ciebie do przycięcia ałyczy mojego sąsiada, ciekawe czy
nadal bedziesz tak twierdził.
--
Pozdrawiam, Kaśka

20. Data: 2003-08-18 11:04:48

Od: "palo" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że miejsca masz dużo:-)
Taak... Już gdzieś pisałem, że to 1,5ha - stojąc w jednym miejscu, nie widzę,
co jest za górą...
> A moze by tak cały żywopłot z dzikiej róży a z przodu podosadzać miejscami
> inne stare odmiany, miałbyś kwitnący żywopłot przez całe lato.
> I pachnący:-)
W ogóle w Beskidach (też) często spotyka się pomiędzy polami
naturalne "żywopłoty" "wykonane" z jeżyny, tarniny, dzikiej róży - wszystko to
ładnie ze sobą wymieszane i co ważne "nieprzechodnie"! - Coś takiego chcę
wkomponować w otoczenie mojego "ogródka".
> Nie będzie to łatwe ani tanie, ale mając szkielet można już potem dosadzać
> co dusza zapragnie...
Oj niełatwe, tanie być musi (przynajmniej w przeliczeniu na metr bieżący)
> Pozdrawiam
> Marta
Dziękuję palo

czosnek