Kiedy wystawa DMC?

11. Data: 2006-03-06 14:04:49

Temat: Re: Kiedy wystawa DMC?
Od: o...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam zamiar wybrac się na wystawę DMC która odbedzie sie Wrocławiu.
wobec czego mam pytanie - czy warto? czy bedzie mozna czegos nowego sie
dowiedzieć, porozmawiać i cos kupić?
Pozdrawiam
Anka

12. Data: 2006-03-06 21:10:24

Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam zamiar wybrac się na wystawę DMC która odbedzie sie Wrocławiu.
> wobec czego mam pytanie - czy warto? czy bedzie mozna czegos nowego sie
> [...]
Ja zawsze jestem zadowolona z wystawy, naoglądam się do syta prac a i
koleżanki spotkam. Zawsze jest stoisko z akcesoriami DMC, trzeba mieć ze
sobą trochę gotówki bo wszystko kusi aby kupić.
Pozdrawiam,
Dorota (Wrocław)

Krakow-gdzie kupic???????
Czy Pani krawcowa bedzie umiala obszyc material? ;o)
xxx The Lovers - zapytanie
xxx The Lovers - zapytanie
(xxx) szukam wzorów