Kieszonka zębowa

1. Data: 2004-02-26 20:25:12

Temat: Kieszonka zębowa
Od: Mroczek <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to takiego wlasciwie jest.Zrobiła mi sie kieszen przy zębie przy ósemce
i boli jak diabli mimo prawie codziennych wizyt u stomatologa.

iza

2. Data: 2004-02-27 12:43:57

Temat: Re: Kieszonka zębowa
Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mroczek" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
> Co to takiego wlasciwie jest.Zrobiła mi sie kieszen przy zębie przy ósemce
> i boli jak diabli mimo prawie codziennych wizyt u stomatologa.

stomatologiem nie jestem,
ale taka kieszonka to przestrzen pomiedzy rosnacym zebem a dzislem przy/na
zebie...
pewnie zbiera sie tam jedzenie(...) , moze tam rozwijac sie proces zapalny
(np. z powodu bakterii, ktore maja tam doskonale srodowisko i pozywienie).

takie kieszonki chyba sie nacina... i problem znika.

3. Data: 2004-02-29 14:01:27

Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Iwanek <n...@p...onet.pl> był(a) tak miła/y i
napisał(a) w wiadomości <1...@n...mm.pl> datowanej pią 27.
lutego 2004 13:43:

> pewnie zbiera sie tam jedzenie(...) , moze tam rozwijac sie proces zapalny
> (np. z powodu bakterii, ktore maja tam doskonale srodowisko i pozywienie).
>
> takie kieszonki chyba sie nacina... i problem znika.

Potwierdzam. Taka kieszonka może być bardzo uciążliwa. Moja dziewczyna miała
podobny problem. Rozwinęło się to w stan zapalny z antybiotykoterapią,
szczękościskiem, opuchlizną i podwyższoną temperaturą. Żywiła się przez dwa
dni wyłącznie papką z bananów, bo szerzej nie mogła otworzyć ust (do dziś
na widok banana odechciewa jej się jeść ;->).

Najładniej problem z kieszonką rozwiązuje chirurg stomatolog. Mogę polecić
we Wrocławiu, jeśli jesteś zainteresowany.

Kieszonkę się wycina, ząb rośnie normalnie, problem znika.

Pozdrawiam,
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

nowy lek/szczepionka na uczulenie (dostępna w USA i Australi) ??
tygodniowy bol glowy
Minulet-pilne
Betaloc-pytanie do kardiologow...
o oklularach...